Ga naar inhoud

Jong konijntje met problemen


Charlot

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren meteen Ester Verhey gebeld, ik moest hem warm houden en eten en drinken geven. Als ik het niet vertrouwde moest ik vandaag even langskomen.

Gisteren was hij wel weer redelijk fit maar nu is hij aan het slapen. Ik ga vandaag haar weer bellen om toch langs te komen al moet hij daar blijven voor observatie. en zij weet hoe en wat precies moet gebeuren.

Bedankt voor alle tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom even vertellen dat ik Balou bij de DA heb gelaten, ze ziet een hele kleine kans maar zij gaat voor hem zorgen het weekend, ze weet er toch meer van. Als het nou echt berg af gaat met hem of hij krijgt erge pijn geeft ze hem een prikje om er een einde aan te maken.

Ze zei dat het een aangeboren iets kon zijn, of door stress. En niemand weet natuurlijk waar de beestjes uit de winkel vandaan komen, verschillende fokkers misschien wel zelfs particuliere fokkers dus. We zullen af moeten wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!! Ik heb niks gehoort, zou gisteren gebeld worden. Als er iets zou zijn dan zal ze wel bellen dus ik denk dat het goed met hem gaat:) Als die maar zelf eens terug gaat eten zal het wel goed komen! Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, alles is gelukkig goed! Balou eet en drinkt weer, de dokter heeft vanavond gebeld. Hij is vrolijk en nieuwschierig en een hartstikke actief konijntje! Als het goed is mag hij morgen weer terug naar huis!:)

Wat het nou geweest is???? Stress denk ik?

Bedankt voor alle reacties, hulp en steun!

Nu kan dit topic wel dicht of verwijderd worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .