Ga naar inhoud

Mijn konijn eet bijna alles wat zoet is.


Sniffie03

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hij krijgt meer als genoeg hoor en ook genoeg HOOI. alleen hij krijgt af en toe wat anders. Ik heb geen blok beton voor me hoofd hoor en wat lopen jullie je nou allemaal op te fokken en te zeiken jesus zeg. haha

Jaaaaaa we gaan door voor de koel kast met groen inhoud !!!:mdr: ik ben fokker........en hier op bb kun je nog een hoop dingen leren :bounce:

Een hooi bal is ook een leuk altarnatief :beurk: ipv een stukje chocolade....

Hou ze bezig hola die jeeeeeeeeee:party:wees creatief zou ik zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

net of ie dan dood gaat als ie binnen 10 sec geen hooi krijgt. ach l*l maar een eind heen

Hij zal niet meteen dood neervallen, maar het illustreert wel dat jij je konijn meer als levende knuffel ziet die mensenvoedsel moet eten dan als een konijn wat je gewoon als konijn moet behandelen en alleen dingen moet geven die gezond zijn voor een konijn.

Overigens vind ik dat je best 10 seconden had kunnen wachten met het maken van die foto's. Zorg eerst eens voor je konijn als hij net nieuw is, zo'n beestje heeft dan toch al stress genoeg! Dus dan zou ik denken dat ik alvast alle benodigdheden in het hok zou klaarleggen, hooi en zo. Maar nee, het konijn doet er blijkbaar niet toe, die lijkt er alleen voor jouw lol te zijn, aangezien je nog te belazerd bent om goede raad aan te nemen die hier gegeven wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

net of ie dan dood gaat als ie binnen 10 sec geen hooi krijgt. ach lach maar een eind heen

Lach staat wat netter

dit is geen vriendelijke uitspraak meschien kun je rekening houden dat er kinderen op het forum zitten net als jij :mdr: die nog een hoop moeten leren net als :bounce: als wie eigelijk? oeps ik praat tegen een mevrouw van 19 nee toch?

aangepast door bunny ranch chanty
Link naar reactie
Delen op andere sites

Arm beestje...:grrrrrr::grrrrrr::grrrrrr::duivel::duivel::duivel:.

Heb geen medelijden met haar maar wel met dat konijntje. Hier krijgen ze ook hooi, bix en groenvoer (en water uiteraard)en heel af en toe zo fitnessballetje bosvruchten (dat is snoep uit de dierenwinkel maar nog altijd beter dan mensensnoep!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh, ze is zelfs 21 (volgens haar profiel). :eek: Pfffff, dan is het helemaal te erg voor woorden, dat ze haar konijn zó bewust zó slecht verzorgt.

Ow hemeltje, haha. Ik had geen idee dat dit een leeftijdsgenoot is, jaar of 10 eraf en ik had je wel geloofd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genoeg!

De boodschap is wel duidelijk denk ik.

Sniffie,

Het is niet verstandig je konijn allemaal die goedbedoelde lekkernijen te geven. Het is MENSEN eten en dus NIET voor konijnen bestemd.

Knoop deze raad goed achter je oren en neem er ook iets van aan.

Als je zo door blijft gaan met oogkleppen op je konijn daar de dupe van worden.

Je mag je konijn best eens af en toe verwennen met wat lekkers, maar geef he,m dan wel iets dat geschikt is voor konijnen!

Mag ik jullie allen nogmaals herinneren aan de regels van Bunnybunch:

"C) Wees aardig voor je mede-forumleden. Post geen persoonlijke aanvallen, discriminerende opmerkingen of afbeeldingen en vloek niet. Houd er rekening mee dat in principe iedereen (van jong tot oud) lid kan worden van Bunnybunch".

aangepast door kelly1986
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .