Ga naar inhoud

Mijn konijn eet bijna alles wat zoet is.


Sniffie03

Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp wat je bedoelt. Ja tuurlijk wil ik dat hij lang blijft leven. Maar volgens mij geef ik nu de indruk dat ik elke dag m&m's en koek geef. Dat doe ik helemaal niet!

Maar ik ben er alleen niet op tegenom af en toe snoep te geven. Maar dat was al duidelijk denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik ben er alleen niet op tegenom af en toe snoep te geven. Maar dat was al duidelijk denk ik.

Dan vind ik dus dat je je konijn mishandelt. Het lijkt me wel duidelijk waarom.

En verder reageer ik ook maar niet meer, ik vind het namelijk totaal niet geloofwaardig als iemand zo blijft volharden in zijn of haar domheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk.... Jij kunt voor jezelf beslissen wat goed en slecht voor je is... Jij draagt daar ook zelf de consequenties van...

Je konijn kan niet voor zichzelf beslissen wat wel of niet goed voor hem is en eet dus alles wat jij hem voorschoteld.

Je konijn zal een koekje of een stukje hagelsalg helemaal niet zien als iets lekker maar gewoon als iets eetbaars.

Je doet je konijn mogelijk alleen maar ellende aan en dus geen plezier!

Je kunt hem ook als snoepje verse stukjes fruit geven. Ook gedroogd fruit vinden ze heel lekker.

Een rozijntje of een zonnebloempitje zijn ook snoepjes voor je konijn.

Je konijn heeft die suikers en kleurstoffen uit de dierenwinkel niet nodig om gelukkig te zijnn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou eigenlijk alleen even jullie mening hiervan horen. Maar het is wel duidelijk zie ik. Jullie zijn er allemaal niet mee eens! Naja ik weet zelf de hoeveelheid wat ik me konijn geef en als jullie er niet mee eens zijn. Ja... wat kan ik eraan doen.

Bij deze kan de toppic gesloten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat meen je toch niet he? Een konijn is een PLANTENETER, en in snoep en dingen zitten ook vleesproducten. Sorry, maar een konijn menseneten geven vind ik echt gewoon niet kunnen. Ik zou het nog snappen als hij af en toe wat brood of een 'snoepje' van een dierenwinkel krijgt, maar stukjes gewoon koek, macaroni en m&m's? Sorry maar dan wil je echt je konijn dood hebben.. Tenminste zo zie ik het. Ik zou mijn konijn nooit, maar dan ook nooit iets geven waar hij of zij dood van kan gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou eigenlijk alleen even jullie mening hiervan horen. Maar het is wel duidelijk zie ik. Jullie zijn er allemaal niet mee eens! Naja ik weet zelf de hoeveelheid wat ik me konijn geef en als jullie er niet mee eens zijn. Ja... wat kan ik eraan doen.

Bij deze kan de toppic gesloten worden.

Het is overduidelijk, jij bent brainless.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook weer zo'n intelligente opmerking... :sarcastic:

Waarom ben je zo eigenwijs en wil je je konijn nog meer van die troep geven waar hij ziek van wordt? Denk je dat mensen op dit forum geen verstand van konijnen hebben, of ben je hier echt alleen maar om te trollen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiwi... denk aan je hart :P

Maar ik hoor onze niet al te snuggere topicstarter dus nergens over hooi praten, en als ik de foto's zie krijg ik het idee dat dit konijntje niet eens een idee heeft wat hooi is?! Ik gok er ook nog eens op dat er ook nog gemengd voer in het bakje ligt...

Dan mogen wij hier wel zo "streng" zijn wat eten betreft, maar de essentiële dingen ontbreekt het gelukkig niet aan bij onze konijntjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiwi... denk aan je hart :P

:P Nou ja, ik word echt giftig als mensen zó slecht voor hun dier zorgen! En dan nog zogenaamd omdat ze het 'zo zielig' vinden en zelf denken dat ze het helemaal goed doen, terwijl weet ik hoeveel mensen haar van het tegenovergestelde proberen te overtuigen. Heb je dan een blok beton voor je kop of niet? Pfff, je konijn zulke dingen te eten geven i.p.v. hooi, dàt is pas zielig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto's is te zien dat het arme beest inderdaad gemengd voer krijgt. Van die kale biks zal ook wel 'zielig' zijn. Nou ja, blaasgruis en nierproblemen zijn dat blijkbaar niet...

En dat het hok nieuw was is totaal geen excuus voor het feit dat je konijn zonder hooi zit. Een konijn moet ten allen tijde over vers hooi kunnen beschikken! Nieuw hok, oud hok, maakt niet uit; ALTIJD. Dat je het blijkbaar belangrijker vond om eerst foto's van het nieuwe hok te maken dan je konijn van hooi te voorzien zegt ook wel iets over hoe 'goed' je voor 'm zorgt... :erf:

En ja, ook bij jou proberen we je duidelijk te maken hoe je een konijn moet verzorgen en wat hij beter wel en niet kan eten, want het is overduidelijk dat je daar zelf totaal geen verstand van hebt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .