Ga naar inhoud

Wat is er mis, verstopping?


busylizzzy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zou het anders nog even navragen.

Zelf voer ik ze nooit zo heel veel bij als ze zelf ook eten (meestal 3x per dag 5ml) maar het hangt denk ik ook wel van de situatie af. En het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel hij zelf eet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb eindelijk door hoe je een konijn in een handdoek moet wikkelen zodat hij niet ontsnapt. Duurde even, maar dan zit hij ook vast. Ondanks dat Martin goed eet, adviseerde de DA toch een klein beetje dwangvoeding te geven ivm de energiewaarde enz. Martin op schoot, eerst de medicijnen maar gegeven. Die vond hij echt niet lekker, dus maar snel de dwangvoeding erachteraan. Die ging erin als pap. Terug gezet: meneer keek me aan alsof ik het kwaad der kwaad was tot ik hem een blaadje basilicum aanbood. Toen was ik weer gewoon Melissa. Gaat nog leuk worden de komende 5 dagen, hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Went vanzelf haha, ik geef Indy nu al bijna zes weken (jippie, het zit er dus bijna op!) Panacur, moet i kook in z'n bekkie spuiten. De eerste weken inderdaad een houdgreep, nu zit hij gewoon in z'n hok en hoef ik alleen z'n koppie vast te houden, geen worstelen meer voor ons! :P

Maar gelukkig hoef je Martin niet zo lang te dwangvoeren :P ben wel blij te lezen dat het zo goed gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meissie ik lees nu pas dit topic...sorry dat ik nu pas heel veel sterkte wens, shame on me :$

Maar pfff wat een opluchting dat het al beter gaat, houden zo hoor! Ik duim mee met iedereen hier! Poo, Muis en Phoebe draaien ook hun duimpjes voor Martin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .