Ga naar inhoud

Wat is er mis, verstopping?


busylizzzy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou, ben net op bezoek geweest bij de DA. Meisje daar heeft zelf ook konijnen en voelde heel erg mee. Het is echt een zielig hoopje konijn... :( Hij ligt heel stil en suf van de medicijnen. Hij had al wel wat hooi geknabbeld, maar nog geen keutels en ook nog niet gedroken. De DA komt straks nog even kijken en dan krijgt hij wsl extra medicijnen. Was wel heel fijn om hem even te kunnen knuffelen en een kus te kunnen geven. Henk (zn knuffel) zit erbij zodat hij daar lekker tegen aan kan kruipen. ik wacht het telfoontje met spanning af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DA belde net, hij is wat positiever dan vanochtend zei hij omdat zijn temp weer omhoog is en omdat hij toch een paar plukjes hooi heeft gegeten. Ze blijven hem medicijnen geven want zijn maag is nog duidelijk opgezwollen. Hij vindt ook dat hij iets beter oogt, maar kan ook komen omdat hij door de medicijnen geen pijn heeft. Martin blijft vannacht daar in goede handen, en hij belt me morgen om te vertellen hoe het gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft gekeuteld!!! De DA belde net, en hij is een heeeeeel stuk opgeknapt, hij laat zich dwangvoeren en zit er veel beter bij!!! Ik mag hem gaan ophalen en dan thuis mijn Martintje verzorgen!!! Sprong echt een gat in de lucht!!! :D:D:D:D Goedzo kerel!

Bedankt voor alle gedachten en kaarsjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meneer is nu thuis, en zit hooi te eten alsof zijn leven er vanaf hangt. Hij had ondertussen het hele hok bij de dierenarts verbouwd. Mia wist van blijheid niet wat ze moest doen toen ze martin zag. Heb ze meer ruimte gegeven en een plek voor martin waar hij zich terug kan trekken als hij rust wil. Hij zit nu als de koning te rijk op zijn wc'tje hooi te eten. Mia komt regelmatig kusjes geven, alsof ze zeker wil weten dat hij er nog is, zo lief :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .