Ga naar inhoud

Wat is er mis, verstopping?


busylizzzy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Toen ik gisterenavond naar bed ging was alles ok met mijn beide nijnen. Maar vanochtend kom ik SS brengen en Mia vliegt er op af, maar Martin niet, terwijl hij het normaal het lekkerste ter wereld vind. Hij ligt heel stil in een hoekje met zijn ogen dicht een beetje te rillen. Probeer hem een blaadje andijvie aan te bieden, maar die ligt nogsteeds bij zijn neus. Hij is momenteel in de rui, maar het ergste heeft hij echt al lang gehad. Ook weet ik zeker dat hij gisterenavond goed heeft gekeuteld. Wat kan het zijn, heeft hij een verstopping? Ik heb prozyme in huis, moet ik dat gaan dwangvoeren, dus oplossen in een beetje water en dan in een spuitje in zijn mond? Of is hij gewoon een beetje chagrijnig? Het gedrag lijkt een beetje op toen Mia er net was, toen lag hij ook heel stil in een hoekje, maar hij vond haar echt helemaal niet eng meer gisteren... Anders ga ik vanmiddag met hem naar de dierenarts, maar ik vroeg me af wat jullie dachten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb hem net de oplossing van prozyme gegeven, maar hij wou dat al bijna niet doorslikken, ik moest het echt heel langzaam inspuiten, hij liet het er liever uitlopen... heb ook zijn buikje gemasseerd... maar hij ziet er niet lekker uit... maak me echt zorgen. ga zo een vriendin bellen of zij kan komen met een auto zodat we naar de da kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor alle steun en tips. De dierenarts zei dat ik er heel vlot bij was, maar nog was zijn temp maar 36,9, veel te laag dus. Hij had zeker een verstopping en gas, dus hij is opgenomen om het vocht toe te dienen en pijnmedicatie enz te kunnen geven. De kans is wel heel erg groot dat hij de avond niet haalt. ik ben echt zo verdrietig. ik hield me groot, maar zodra ik buiten stond heb ik heel hard staan huilen, nu ook nog. arme martintje, mijn lieve vriendje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat mag toch niet! :frown: Ik blijf echt heel hard duimen voor Martin, hij MOET het gewoon halen hoor!!!!!!!!!!!!! :s

Wel echt super dat je zo doorgezet hebt, als je gewoon had geluistert naar de dierenarts en pas om half drie was gekomen had hij vast nog veel minder kans gehad.. Sterkte! :frown:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .