Ga naar inhoud

konijn mee naar de camping?


frankie lover

Aanbevolen berichten

vanaf begin april tot begin juli zullen wij bijna alle weekenden naar de camping gaan. Nou was mijn idee om daar in de voortent (die we voorzien van vlonders en een kacheltje) een extra hok voor frank neer te zetten.

Ik wil frank dan vervoeren in een katten reis mandje met de auto en hem zoveel mogelijk mee nemen zodat hij niet elk weekend alleen zit.

Het is ongeveer een uur rijden.

Is dit een goed idee of doe ik hem dan teveel stress aan?

Ik hoor wel meer mensen die hun konijn of cavia regelmatig vervoeren met vakanties, maar wil toch graag weten of het wel slim is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik denk dat het wel moet kunnen als het maar een uur reizen is en als je een konijn hebt dat rustig is en niet in de stress schiet maar ik geloof niet dat dit een probleem moet zijn hoor als het maar een uurtje is.

aangepast door Shadena
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn broertje heeft ook een konijn en als hij voor langere tijd bij mn ouders op de camping is gaat Herman ook gewoon mee. Er zijn daar ook meerdere mensen die de konijnen gewoon meenemen en er een heel hok+ren hebben staan voor de konijnen.

Let wel op het weer, ik heb ook een paar keer meegemaakt dat er zelfs in april nog behoorlijk veel sneeuw viel en het in de tent niet te doen was, dus ook voor het konijn niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een konijn went snel aan 2 eigen hokken.

Mijn vriendin is gescheiden en haar dochter gaat elk weekend bij haar vader logeren met haar fransoos.....

Daar heeft ze een zelfde hok staan en geen problemen.

stampy gaat zelf in het vervoersmandje en weet dat ze weer op stap gaan.

Dit geld ookvoor mijn dieren die naar de keuringen gaan weinig stress aanwezig.

Indien je het een paar keerd doet word het een gewoonte.

Link naar reactie
Delen op andere sites