Ga naar inhoud

konijn mee naar de camping?


frankie lover

Aanbevolen berichten

Onze Yuki is nu 4 maanden oud en gaat reeds 3 weekenden mee naar de Veluwe. In zn reismandje met wat hooi en groenvoer voor onderweg. Staat in de auto voor mn voeten en hij kan me zien. Ook een uurtje rijden. Daar aangekomen brandt de kachel al (dankzij de buren) dus snel van auto naar binnen.

Hij heeft nu 2 exact dezelfde binnenkooien. Merk niets van stress en is beter als elk weekend alleen thuis. Wij gaan hele jaar door naar onze stek op de Veluwe (ook alle vakanties) en hebben omheind terreintje daar. Komt dus ook buitenhok met grote ren maar wel goed beschermd tegen wilde katten etc. Vreemde honden komen er niet want we hebben er zelf 3. We zijn wel gewaarschuwd vooral te enten en dat is dus reeds gebeurd. Moet zeggen dat ik her en der meer konijnenhokken zie staan op onze camping. Staan ook houten hokken naast voortenten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil hem zoveel mogelijk in de voortent houden en een binnenhok. Vooral in de eerste weken zal het te koud voor hem zijn om buiten te gaan omdat hij hier ook binnen zit.

Dat enten kan nog niet i.v.m. zijn leeftijd maar ik overweeg het zeker!!!!

Tja oververhitting is ook weer zo'n risico....pfff veel voor en tegens hoor!

Mijn vroegere chincilla is overleden aan een wespensteek, da's ook nog risico, maar ik kan ook morgen bij het oversteken aangereden worden...niet gemeen bedoeld hoor!

Ik ben blij met elke tip en alle risicos die genoemd worden zijn zeker niet om te verwaarlozen!!! Elke tip is meegenomen en ook ervaringen hoor/lees ik graag!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .