Ga naar inhoud

29 december is het zo ver


Guus

Aanbevolen berichten

Nou gelukkig dat het weer beter gaat! Pff was nog maar op de eerste pagina met lezen, toe ndacht ik zal ze al gebelt zijn? Toen was ik op de tweede pagina en ik dacht nee toch... Maar toen kwam ik op de derde pagina en toen was alles weer goed :P scheelt toch wel als je alles later leest :he:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

haha nou ik lees het ook liever dan dat ik het mee maak... niet dat ik het andere gun maar je snapt me vast wel!!

Guus zit nu lekker uit zich zelf peterselie te eten! Dus het gaat steeds beter!!

Ja dat is hartstikke logisch! Niet dat iemand hier al die ellende wél verdient maar als ik sommige topics lees dan denk ik 'pfoe gelukkig ben ik dat niet...'

En Loesah nou al weer terug :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik hou hem echt super goed in de gaten... elke beweging zie ik... Guus zal wel denken... dat mens is gek! Maar liever gek dan wat anders :)

Ik vond hem trouwens net wel iets kouder als daarnet...

Moet ik er dan een kruik bij leggen?? Kan eventueel een kersenpittenzak ook?? Heb de kruik namelijk bij mijn zus liggen, me zus is niet thuis en ik ga liever ook niet weg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Guus likt dus wel aan de wond... heb de DA gebeld daarstraks en we moeten de wond en hechtingen in de gaten houden...

Keutelen doet Guus ook al goed... alleen heeft hij nog niet geplast...

Ik denk dat dat vanzelf wel komt want kan me voorstellen dat dat nu ook niet zo'n prettig gevoel is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Likken? Ook aan de wond? Ik heb gehoord dat ze dat bijna nooit doen (instinctief).

Ik ben blij dat hij zich wat beter voelt.

Ik wilde net gaan vertellen hoe het bij ons is gegaan, maar ik maak wel een nieuw topic aan. Maar ik blijf je topic volgen hoor!

Helaas vreten sommige rammen hun hechtingen er uit of aan hun bal zak.

Dan krijgen ze een katte kap om.Als dat gebeurt en er komt bloed vrij gelijk met spoed naar de da terug.Van de 60 castraties heb ik het 4 keer mee gemaakt......Dus de kans is er wel zeker.Een deed het binnen 5 minuten na het wakker worden.Dus da kon hem terplekke weer op nieuw hechten en kap op doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig is het niet kapot... wel controleren het regelmatig... het is wel wat rood maar het ziet er rustig uit!

Helaas heeft Guus alleen nog steeds niet geplast...

Heb net de DA maar weer gebeld... als hij om 4 uur nog niet geplast heeft moet ik weer bellen...

Eten doet hij gelukkig wel... niet heel veel maar hij doet het wel... drinken ook niet heel veel...

Heb een bakje in de kooi staan maar dat schopt hij heel de tijd bewust om dus bied het om het half uur aan zodat hij wat kan drinken en dan duwt hij me vanzelf weg...

Uit de fles drinkt hij nog niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .