Ga naar inhoud

29 december is het zo ver


Guus

Aanbevolen berichten

Geef je hem wel een kruikje, zodat hij warm blijft?

Ik vind het een beetje vreemd dat hij zo suf mee naar huis mag, op zich geen groot probleem, mits je hem warm houdt en goed in de gaten houdt vandaag. Bedenk dat het enige ernstige risico na het wakker worden uit een narcose onderkoeling is, daar moet je nu dus extra op letten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier is geen gas gebruikt hoor.

Als er gas gebruikt word is je konijn namelijk meteen weer op de been en alles behalve suf!

Dat is juist het voordeel van gas. Dat ze niet suf blijven.

Ik heb het 2 keer meegemaakt en 2 keer leek het net of er niks aan de hand was meteen na de ingreep. (ja benen een beetje wijd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er gas gebruikt is, lijkt me dit een beetje vreemder idd...

Kan je dat nog eens nadrukkelijk navragen bij de DA? En wanneer is hij precies geopereerd? Hoe laat dus?

Als hij over een uur nog niet op zijn benen staat, moet je sowieso even contact opnemen hoor...dan is dit idd niet goed...enkel als hij nog maar net wakker is...

Clicquot is gecastreerd onder volledige narcose en dat is om 8.30u gebeurt, toen ik haar om 16 ophaalde ,wiebelde ze ook echt niet meer hoor... een uur of 2-3 na volledige narcose horen ze weer op de been te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het speciaal gevraagd wat voor narcose gebruikt is en ze zeggen gas...

Caroline... hij is lekker warm, zijn oortjes zijn goed van temperatuur! Heb de kachel goed aan en zit zo achter mijn laptop dat ik iedere beweging kan zien!

Ik heb net een foto van hem gemaakt... zal die even plaatsen dan kun je zien dat hij wat suffig is!!

Maar misschien dat het er ook mee te maken heeft dat hij rond dit tijdstip altijd heel rustig is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm...die ligt met toegknepen oogjes... Guus, echt goed in de gaten houden en zo nodig pijnstilling bijgeven...

Ik blijf er bij dat als hij over een uurtje nog niet ok is, beter even de DA bellen...

Ik moet zelf dadelijk weg ,maar vind dit niet echt normaal... Falco was gasnarcose en de tijdsspanne komt overeen met de jouwe, die at op de middag al gewoon alsof er niets aan de hand was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou hem zeker in de gaten... ik ben al zo bang... dus elke beweging zie ik... nu is nu net uitgebreid gaan liggen met zijn pootjes lang uit... voor hij dat deed keek hij wel naar het eten maar heeft er nog niks van op...

Als hij over een uur zo nog ligt ga ik zeker bellen...

Bah mijn vriend is net weg... zit mezelf helemaal op te vreten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet jezelf niet opvreten hoor! Het is niet zo dat hij ineens om gaat vallen en sterven, dat kritieke punt is nu achter de rug, dus zon zorgen hoef je je echt niet te maken!!! Ik vertrouw er ook op dat jij het zal zien als hij achteruit gaat en dat je dan zal ingrijpen, dus ik maak me niet echt zorgen, ik ben eerder wantrouwig naar de situatie zeg maar... er zijn veel mogelijkheden nl... ze kunnen bv vergeten zijn de pijnstilling te geven en dat zou ook kunnen verklaren waarom hij er nu zo aan toe is...daar gaat hij zeker niet van sterven, maar dat is niet echt aangenaam voor hem... vraag dat dus zeker even aan de DA en geef eventueel metacam bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb gebeld... hij heeft vanmorgen gewoon pijnstilling gehad. Ze vermoed dat hij zijn oogjes nog dicht houdt vanwege de zalf die hij in zijn oogjes gehad heeft tijdens de narcose.

Ze begrijpt helemaal dat ik belde en als het zo blijft mag ik zeker terug bellen en kijken we verder...

Wel heel lief... ze zegt... je kunt beter te veel bellen zodat je je geen zorgen maakt dan dat je je op zit te vreten!

Ik mag zijn oogjes even schoonmaken met een beetje water dus dat ga ik nu doen...

Terwijl ik net zat te bellen ging Guus even zitten om te kijken met wie ik zat te praten dus hij is zich wel heel bewust van me... (ik praat heel veel tegen Guus...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja!! Gelukkig wel!! Hij heeft zijn oogjes nu goed open... alleen als hij ligt doet hij ze nog wel half dicht...

Dat doet hij elke middag dus ik denk dat dit ook wel redelijk normaal is... Hij voelde net heel normaal aan en heeft zichzelf net op zijn koppie gewassen waar ik met mijn camera (wilde foto maken maar stond op filmen) getuigen van was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .