kelly1986 Geplaatst: 5 januari 2009 Delen Geplaatst: 5 januari 2009 Jeetje Loes.... ben even helemaal bijgelezen en wat een toestand weer!Bewonderenswaardig! Toen Floes blind is geworden heeft ie 2 keer een injectie met dexamethason en 2 keer een injectie met vitamine B gehad.Nadien heb ik m nog drie maanden vitamine B in tablet vorm moeten geven. De eerste dagen merkte ik dat hij vooral heel rustig was... Je zag gewoon dat hij zoekende was en alles met zijn kin markeerde. Inmiddels kan ie goed met zijn beperking leven. Hij springt ook op hun huisje en rent door het hok.Belangrijk is om niet teveel in het hok te leggen en niet vaak de indeling te veranderen. In zijn eigen omgeving kan Floes zich heel goed redden, maar als hij bijvoorbeeld naar de dierenarts moet en hij dus in een voor hem vreemde omgeving geplaatst word, dan zie je gelijk dat ie geen klap ziet... Heel veel succes en beterschap voor Eufrasie! Nogmaals Petje af voor jou en je nijnen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 5 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2009 Bedankt Kelly! Ze heeft vandaag haar 3e en laatste injectie corticosteroiden gehad (waarschijnlijk dexamethason, maar daar ben ik niet meer zeker van). Je merkt wel dat ze zoekt en ze markeert ook heel duidelijk.De eerste 2 dagen was ze nogal 'gefrustreerd', maar nu is ze weer wat rustiger. Niet veel in het hok leggen is nogal moeilijk aangezien ze gewoon loslopen. Momenteel loopt ze ook enkel rond in de keuken (waar ze dag en nacht zitten) in de rest van het huis heb ik ook het idee dat ze een beetje verloren is... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje Geplaatst: 8 januari 2009 Delen Geplaatst: 8 januari 2009 weet je al zeker of het EC is?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2009 Spijtig genoeg heb ik daar nog steeds geen zekerheid over. Inge Thas blijkt onbereikbaar. Soms denk ik toch dat ze misschien terug een beetje ziet, hoewel ik op andere momenten terug twijfel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 8 januari 2009 Delen Geplaatst: 8 januari 2009 jammer dat je nog steeds geen antwoord hebt wat EC betreft.al haar gsm geprobeerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2009 jammer dat je nog steeds geen antwoord hebt wat EC betreft.al haar gsm geprobeerd?Jep, heb ook haar gsm al geprobeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2009 De langverwachte uitslag...Eufrasie is positief voor EC. En ik heb nog mooi nieuws ook...Volgens mij ziet Eufrasie echt terug iets. Ze is vanmorgen uit de keuken 'ontsnapt' en ze lijkt binnen haar weg toch terug redelijk goed te vinden (toch zeker te goed voor een volledig blind konijn). Dit weekend lukte het haar binnen duidelijk niet.Ze loopt wel nog tegen dingen aan en soms lijkt het of ze dingen nog niet (goed) ziet, maar hier ben ik al echt blij mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Oh wat fijn dat je wat weet nu en ze er tegen behandeld kan worden! Hopelijk ziet ze indd weer iets en komt ze er snel weer boven op! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
meroke Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 ah, eindelijk nieuws! goed dat je nu de behandeling tegen EC kan starten.ik hoop met je mee dat Eufrasie toch nog een beetje kan zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBunny Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 ik wens je heeeeeel veel sterkte ermee!. en nu maar hopen dat ze steeds meer zicht terugkrijgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 pfff fijn dat je nu dan eindelijk weet wat er aan de hand is. De behandeling was je al gestart gelukkig! Veel beterschap!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sennepenneke Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Het zou dus wel goed moeten komen nu? Ik hoop het van harte en dat ze weer beter gaan zien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Fijn dat je nu eindelijk weet wat het is! Succes met de behandeling, wel fijn dat je al begonnen was, hopelijk komt Eufrasie er helemaal bovenop! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 ohh wat fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt!!en wat fijn dat je al gestart was met de behandeling ertegen.Ik hoop dat Eufrasie er weer helemaal bovenop komt! (zal wel ff tijd kosten, maar toch) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Dat is mooi, duidelijkheid! Nu weet je dat de behandeling die je gestart was ook de juiste is. Ik wens je veel succes en veel beterschap voor Eufrasie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Precies !Duidelijkheid...beter kan je het niet hebben in deze omstandigheden..Nu weet je zeker dat jullie het goede pad ingeslagen zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blacky Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Fijn eindelijk weer eens wat goed nieuws!!. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 9 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Bedankt voor de reacties! Ik heb deze avond nog met mijn DA gebeld.Als ik soms twijfel of ze terug ziet, is er een mogelijkheid dat haar zicht al dan niet gedeeltelijk hersteld. 2/3 weken na de start van de behandeling zou duidelijk moeten zijn in welke mate haar zicht hersteld is en dus ook wat de blijvende schade aan haar zicht zal zijn. Het is dus nog even afwachten. Binnen een paar weken wordt ze helemaal gecontroleerd door de DA. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
heidi-77 Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Fijn dat je nu zekerheid hebt. De komende 3 weken dus nog even goed duimen dat dan het zicht terug komt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Guus Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Mooi dat er eindelijk de uitslag is... Succes met de herstel!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 11 januari 2009 Delen Geplaatst: 11 januari 2009 Fijn dat je eindelijk weet wat er is!Hopelijk knapt ze weer lekker op nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Farfa Geplaatst: 15 januari 2009 Delen Geplaatst: 15 januari 2009 Fijn dat er eindelijk duidelijkheid is.Ik ga de komende weken meeduimen, dat eufrasie zo goed mogelijk geneest! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 15 januari 2009 Delen Geplaatst: 15 januari 2009 Hoe gaat het nu met Eufrasie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesah Geplaatst: 15 januari 2009 Delen Geplaatst: 15 januari 2009 ben ik ook erg benieuwd naar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwarte panter Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2009 Eufrasie doet het wel goed.Volgens mij ziet ze, maar geen idee in welke mate, dat zal binnenkort duidelijk worden. Op sommige momenten is het duidelijk dat ze iets ziet, op andere momenten is het dan weer duidelijk dat ze niet goed ziet. In het algemeen doet ze het wel duidelijk veel beter. Ze eet goed en is ook al terug lichtjes aangekomen (wat wel mocht).En ook haar vacht staat terug mooi. Oh ja…ze is ook terug in staat om dingen te vernielen:whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten