Ga naar inhoud

dikke dichte ogen


Yvon72

Aanbevolen berichten

  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

update

Helaas net weer een konijntje verloren........pffff

Geen konijntje met ontstoken oogjes maar een andere Stippel.

Pfff

Dit konijn had geen vieze oogjes geen vies snuitje helemaal niks.

Maar wat we wel zagen is een rood, dik ontstoken achterbeen.

Ik weet het even niet meer.....

Zal straks ook ff een foto plaatsen van het beentje.

Als iemand hier nog tips heeft , heel graag.

En weet misschien hier iemand hoe lang deze fase van kritiek duurt?

Ze zijn maandag ingeent, het duurt 7 dagen voor de enting volledig is, is het dus zo dat alles wat hier nog leeft volgende week maandag, dat dat dan ook blijf leven?

Sorry voor me verwarde berichtjes maar ben gewoon er helemaal stuk van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend nou. Ik kan me goed voorstellen dat dit een hele nare periode is met veel stress, iedere keer dat je naar het hok gaat weet je niet wat je gaat vinden. Lijkt me echt ontzettend moeilijk voor je :(

Ik weet niet wat precies de incubatietijd van myx is, maar ik denk dat je die moet optellen bij de 7 dagen van de enting. Dan heb je een vrij ruime periode waarna je denk ik veilig bent.

Ik wens je nog heel veel sterkte de komende week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:( ... hopelijk redt de rest het wel. Ik zou er ook kapot van zijn als je alles aan doet dat je kunt en dan nog redden ze het niet. Vreselijk dat machteloze gevoel.

Het enige dat je kunt doen is je best, en als ik het een beetje doorheb zit dat wel goed!!!

Heel veel succes met de kleintje!! En sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

uk heb je hele verhaal net gelezen ,en vind het enorm sterk en knap van je ,en hoe ke er mee om gaat ,deze situatie is niet makkelijk ,maar je wil vind ik toppie

sterkte met je overgebleven nijnjtes ,hopelijk mogen ze het redden ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update.

Alle 4 de baby's leven nog.

Ook de 2 volw konijnen doen het nog goed, ok ze hebben het warm, maar dat hebben alle konijnen denk ik.

Durf nog niet helemaal happy te zijn, ben de dagen aan het aftellen, en hoop dat het snel dinsdag is, en dat er dan nog wat leeft.

Denk echt dat ik na dinsdag weer normaal in het konijnen hok durft te kijken.

Konijnen eten en drinken goed.

Oogjes zijn minder rood.

Weer een dag gewonnen.

nog 4 dagen te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super, ben hartstikke blij voor je. Ik hou mijn hart vast elke keer als ik zie dat je iets gepost heb.. Het zal wel slopend voor je zijn om elke keer te kijken of alles nog goed is met ze maar je doet het super. Hopelijk blijft het verlies beperkt tot de drie nijntjes die helaas overleden zijn. Ik duim voor je en voor de nijntjes. Even volhouden nog..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik hoop het ook echt, pfff

maar toch elke keer kijk ik met angst het hok in.

Gisteren hoorde we een hoop gespartel uit het hok, en we dachten .....o nee , niet weer he.......

langzaam naar het hok gelopen, met je hart in je keel en pfff moeder konijnen was aan het voeren, dus de jongen lagen in diversen houdingen te spartelen.

maar je hart slaat elke keer weer om.

Maar we proberen echt hoop te houden.

ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ontzettend naar zeg, 3 konijntjes verloren en dan nog die dreiging dat het met de anderen misschien ook niet goed gaat. Ik kan me heel goed voorstellen dat je iedere keer met lood in je schoenen naar het hok toe loopt.Ik hoop voor je dat die dagen inderdaad snel omgaan. Veel sterkte met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .