Ga naar inhoud

dikke dichte ogen


Yvon72

Aanbevolen berichten

Dit kunnen twee dingen zijn. Volgens mij:

Ofwel... Doordat jullie de konijntjes hebben aangeraakt, ruikt de moeder hun geur niet meer.

Daarom wil ze de konijntjes niet.

Ofwel: waren de konijntjes niet perfect naar hun moeders zin,

en wil ze de konijntjes niet meer.

Groetjes,

Tess

Tess.....???

Wil je aub het hele topic lezen?

Moontjuh idem dito...

Best pijnlijk voor Yvon dat na wat ze heeft meegemaakt,ze zoeits moet lezen en ze hier ook nog deze vragen krijgt ...alle info staat al in het topic, gewoon even de moeite nemen die te lezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Tess en Moontjuh als jullie inderdaad even het topic hadden doorgelezen, daar staat in wat het is, en wat we hebben gedaan.

en Tessje ik heb echt geen idee waar jij het over heb,dit komt echt niet omdat ik de konijntjes heb aangeraakt hoor, snap echt niet wat je bedoeld en ga hier dan ook niet veder op in.

heb vanavond de kleintjes met rode randjes gezalft, en we wachten het wel af.

ik zal elke dag even een update geven.

Bedankt voor het medeleven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yvon, ik vind dit echt heel erg voor je en ik hoop het ook nooit zelf mee te maken. Mijn post was ook zeker geen aanval op jou, ik snap dat je er alles aan wilt doen om de konijnen te redden.

Antibiotica wordt zeker wel gebruikt bij de behandeling van myxomatose. Niet om de myx zelf aan te pakken, dat is een virus en die kun je niet met antibiotica behandelen. Maar om de bijkomende bacteriële infecties te bestrijden. Het nut daarvan is tweeledig: enerzijds is een ziek individu vatbaarder voor bacteriële infecties, anderzijds is een bijkomende bacteriële infectie weer een extra last voor het immuunsysteem dat het al zwaar genoeg heeft met de virusinfectie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft ie een wit velletje op zijn oogje? dat had mijn konijn ook eens maar ik had het met een doekje eruit gehaald ...... maar nu heeft ze het niet meer

Wil je alsjeblieft wat beter nadenken voor je ergens op reageert? We hebben het hier over een ernstig ziek konijn, en jij suggereert dat ze gewoon dat beetje wit uit het oog moet halen en dat dat alles is. Kijk eens goed naar die foto, dan zie je toch gelijk dat het konijn er zeer slecht aan toe is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou iedereen eerst het hele topic willen lezen en interpreteren voordat ze reageren.. Dit moet toch frustrerend zijn voor Yvon...

@Yvon.. Ik denk niet dat wat je hebt gedaan fout was.. Het was kiezen tussen 2 kwaden.. En je moet toch iets.. Ik, en ik denk vele met mij, wachten in spanning mee hoe het af gaat lopen en duimen op een goede afloop.. Hou ons op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel succes

zorg dat de dieren voldoende vocht binnen krijgen en dat ze goed blijven eten.

Ab zou ik zeker ook geven, zoals petra zei pakt het niet de myx aan maar wel alle andere dingen die de overhand kunnen krijgen op dat moment.

biogarde yoghurt geven ter tegenhang van de ab met daarnaast vitamine b en c erdoor heen geprakt (ongeveer een mespuntje op 3 ml yoghurt per konijn)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou vanmorgen toch wel angstig geweest om te gaan kijken bij de nijntjes.

maar ze leven allemaal nog.

helemaal happy, maar ja het zeg natuurlijk nog niks.

Toch lijkt het wel of van de twee met rode randjes, de rode randjes minder zijn.

dus weer gezalft, met een dikke kus op het hoofdje en vlug weer terug gezet.

De andere konijntjes eten gewoon, hun heb ik nog niet zien eten, wel drinken.

Vanmiddag krijgen ze wat witlof, (dat kreeg hun moeder en hun eten er ook van, wel mini hapjes, maar toch)

dus ik hoop het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Yvon,

Ik lees net je topic en vind het vreselijk voor je !

Ik hoop dat je er voor de rest van de konijntjes op tijd bij bent geweest.

Tis al erg genoeg dat je er 2 hebt moeten verliezen...

Fijn dat je ons steeds op de hoogte houdt, ik duim voor je en voor je nijnen dat ze het verder allemaal wel redden !

Liefs,

Sterre :bunny4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou alles gaat nog goed, ze eten ook gewoon nu van hun krachtvoer.

Dus gelukkig blijven de darmpjes nu gewoon werken.

Maar toch is het elke keer best eng om in het hok te kijken.

Nou hopen dat het goed blijf gaan.

morgen moet ik even de DA bellen om verslag uit te brengen.

Want die wilde ook wel op de hoogte blijven.

En mocht er veranderingen zijn mocht ik altijd terug komen, kostenloos.

Dus ook dat is top.

( maar ja hij heeft al genoeg verdient aan me )

Nou we wachten het weer af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .