MarieElsa Geplaatst: 2 oktober Geplaatst: 2 oktober Op 23-8-2025 om 13:21, Boris en Beer zei: Hoi allemaal! Hierbij de beloofde update; ik heb zojuist mijn eerste Knaagbox + Oostenrijks hooi van Knaagbox binnen gekregen! Het hooi is mooi groen, ruikt heerlijk en voelt vers. Mijn buns zijn er ook gelijk flink aan gaan knabbelen. Een succes dus. De Knaagbox met kruiden is top! Ik heb een flinke hoeveelheid gekregen waar ik echt wel een maandje mee kan doen, verpakt in fijne zakjes en ziet/ruikt ook goed! Ik heb sommige zakjes al in kleine mate aan Boris & Beer laten proeven en het was op voordat ik het doorhad. Je krijgt een brief erbij met informatie over de kruiden die je ontvangen hebt, evenals de aanbevolen dosering en evt opbouw. Echt top! Al met al tevreden tot nu toe. Ik heb de knaagbox en hooi ook besteld afgelopen weekend en kan bevestigen dat het er goed uit ziet! Hooi doet mij een beetje denken aan het oostenrijkse alpenhooi wat ik vroeger online bij Dtails bestelde (misschien is het ook wel dezelfde leverancier). Mooi groen en ruikt lekker, de konijntjes zijn er ook al de hele tijd druk van aan het eten. 1
Boris en Beer Geplaatst: 2 oktober Geplaatst: 2 oktober 1 uur geleden, MarieElsa zei: het er goed uit ziet Fijn hè! Ik ben ook super tevreden tot nu toe. Morgen komt m'n tweede knaagbox en hooi binnen - ben benieuwd waarmee de buns nu verwend mee zullen worden 😁 1
Cheeta26 Geplaatst: 2 oktober Geplaatst: 2 oktober Ik heb weer 2 petifool emmers besteld, winterfit en groentetuin. Die voer ik van oktober tot maart
Aanbevolen berichten