To van de Veluwe Geplaatst: dinsdag om 19:41 Geplaatst: dinsdag om 19:41 (aangepast) 9 uren geleden, bunnyempress zei: Er zitten bijna nooit andere dieren in de wachtkamer. Hier ook niet want het gaat op afspraak. Aaien doen ze hier ook en kijken ook alles na. Ze worden ook gewogen want dat doe ik nooit. Ik raak ze alleen aan als ik ze moet pakken voor de vaccinatie of bij ziekte. Het is vooral een praktijk voor grote dieren zoals paarden, koeien, varkens en schapen. Maar toch oog voor de kleine huisdieren. Heel belangrijk dat jij en je dieren zich er goed bij voelen. Zeer belangrijk. Want met die heupen wil je toch een DA met ervaring en een goede kijk op het geheel. In ere houden. dinsdag om 19:42 aangepast door To van de Veluwe 1 Quote
bunnyempress Geplaatst: dinsdag om 20:27 Geplaatst: dinsdag om 20:27 7 uren geleden, knaagjeknabbelsuddenly zei: Klinkt als een fijne kliniek @bunnyempress! Ik denk dat ik misschien eens naar een andere ga kijken hier zijn de prijzen echt niet normaal, 215 euro voor 3 konijnen.... Ik zou voor 3 konijnen €225 betalen. Maar ik vind dus wel dat wij waar voor ons geld krijgen. Onze dierenarts werkt keihard, ook bij de konijnen opvang, heeft veel kennis en betaalt ongetwijfeld veel huur. 1 Quote
bunnyempress Geplaatst: dinsdag om 20:30 Geplaatst: dinsdag om 20:30 47 minuten geleden, To van de Veluwe zei: Heel belangrijk dat jij en je dieren zich er goed bij voelen. Zeer belangrijk. Beide konijnen worden graag geknuffeld. Scarlett natuurlijk wat meer dan Lodewijk. En onze dierenarts is ook gek van ze 🥰. Bij spoed zijn we ergens anders geweest en daar was ik zeer dankbaar voor, maar wel 3 spreek kamers & veel anderen in de wacht ruimte. Dat is zeker met konijnen echt wel pittig. Lodewijk houdt niet van de geur van katten en honden. Scarlett kan het geen donder schelen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.