Ga naar inhoud

Bultje bij het oog


Anoek

Aanbevolen berichten

De titel zegt het al, mijn konijn heeft een bultje bij zijn oog, het is wit. Het is helaas te klein en tw wit wat zijn vacht ook is om het te fotograveren. Moet ik hier mee naar de dierenarts? En beter nog is moet het zo snel mogelijk? Ik ga sowiso over 2 weken ivm met e conculi. Kan het zo lang wachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zit het ten opzichte van het oog? Wat ik bedoel, zit het bijvoorbeeld op het ooglid. Waar ik aan moet denken is, zou het kunnen zitten waar de traanbuis loopt? Bultjes kunnen echt zoveel dingen zijn, dat ik ook niet kan zeggen of het kan wachten of niet. Het is dus geen huidskleur? Het zit wel echt in de huid neem ik aan?

 

Omdat je zegt klein en wit, moet ik dus denken aan een verstopte traanbuis, maar omdat ik niet weet waar het zit, kan ik dat niet nagaan.

 

Zou je anders een foto kunnen maken en omcirkelen in de foto waar het moet zitten. Dan zien we misschien niet dat het er zit, maar wel waar het zou moeten zitten. Dan kan er iets gerichter advies gegeven worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .