Ga naar inhoud

Kleine keutels


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, mijn moeder en ik waren net poep aan het scheppen en merkten dat er kleinere keutels dan normaal in lagen, maar er lagen ook gewoon normale bij dus ik denk dat het maar van 1 konijn is. Heeft iemand tips wat ik nu moet doen? Ze lopen sinds kort door de hele tuin dus misschien hebben ze daar ergens last van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan verschillende oorzaken hebben dat de keutels kleiner worden. Ik zou beginnen met een gezondheidscheck bij beiden, op het oog... zie je rare dingen? Vieze kont, natte kont, vieze ogen, vieze neus, vieze oren etc. Zijn ze levendig? Willen ze een brokje of iets anders uit de hand aannemen van je, met andere woorden willen ze nog eten? Observeren is nu belangrijk, merk je dat er iets mis is met een van beiden dan kun je natuurlijk het beste een afspraak met de dierenarts maken. Het kan dat ze iets verkeerds hebben gegeten, ik weet niet wat voor beplanting je in de tuin hebt staan? Wat met vrijloop natuurlijk ook een risico is, is een wormbesmetting, vanwege andere dieren die in de tuin komen.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .