Ga naar inhoud

Alternatief Trovet


MoseyFlapjacks

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Ik heb een konijntje met een gebit wat niet goed slijt door scheefstand, hierdoor had ze haakjes aan haar tanden die er toen weer zijn afgeslepen. Sindsdien geef ik haar Trovet brokken, doordat deze brokken zo hard zijn gaat het sindsdien gelukkig alweer 1 jaar goed en probleemloos. Nu vind ik die brokken erg slecht leverbaar, ik moet vaak zoeken om het te vinden en het is vaker gebeurd dat ik ergens bestel en het toch niet leverbaar is. Vandaar mijn vraag; weet iemand een alternatief van Trovet qua harde brok? Bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beaphar is niet zo hard als Trovet, maar wel een stuk harder dan bijvoorbeeld Science Selective, Versele Laga of een standaard biks. (Dit zijn de merken waar ik tot nu toe mee heb kunnen vergelijken.) Dat is in ieder geval een merk dat heel ruim verkrijgbaar is. 

Trovet wordt niet in dierenwinkels verkocht maar eigenlijk door dierenartsen of webshop zoals medpets die ook een licentie hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .