Ga naar inhoud

Info dwang voer?


M.wortel

Aanbevolen berichten

Hoi, wij hebben onze voedster olijfje  laten castreren (ik hoop dat dat het goede woord is er was ook een andere term) vanwege de kans op kanker en omdat ze dan misschien wat rustiger zou worden. Na de operatie hebben we haar dwang voor gegeven en nu is mijn vraag wanneer eet ze genoeg om er mee te stoppen? Ze eet al weer een beetje maar wel weinig ik gok 7 of 8 brokjes per dag en wat wortel en alleen als ik het onder haar neus leg. Ze is wel al behoorlijk actief, rent de hele ruimte door als we haar medicijnen willen geven en heeft al een even geknaagd aan een tak. Volgens mij is het dwang voer vooral om de darmen op gang te houden maar is een paar brokjes genoeg daar voor, en heeft ze niet ook gewoon eten nodig voor energie enzovoort. Maar aan de andere kant denk ik dat als ze steeds dwang voer krijgt ze nooit echt zin krijgt om zelf te eten, en het is behoorlijk stressvol voor haar en ook voor ons. Heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt :D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .