Ga naar inhoud

Kale Plekken


Gaze

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Omdat ik al meerdere keren bij de dierenarts ben geweest en die me niet kon helpen, probeer ik het toch hier maar eens..

Mijn konijn heeft regelmatig last van grote kale plekken, de huid ziet er verder normaal uit, misschien een mini beetje witte schilfers als het haar terug groeit maar that's it.. Volgens de dierenarts is het geen mijt en zit het er eerder uit alsof hij ergens aan is blijven hangen en het haar uitgetrokken is.. Wat eigenlijk vrijwel onmogelijk is. Hij zit met een ander konijn maar omdat hij op het moment een enorme kaleplek aan de onderkant van zijn lichaam heeft verdenk ik haar niet. Na een tijdje groeit het haar ook weer terug en ontstaat er ergens anders een andere kale plek. 🤷‍♀️ Hij wast of krabt zich niet overmatig. 

 

Ik heb niet het idee dat hij er veel last van heeft, maar het lijkt me zeker niet gezond.. Is er wellicht iemand die ervaring hiermee heeft? 

 

 

aangepast door Gaze
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .