Ga naar inhoud

Van slag door dode vogel?


BaasjevanBrownie

Aanbevolen berichten

Ik ging net weer even bij de konijnen kijken. Stonden alert op hun achterpoten, stampen, piepen, brommen, doken weg toen ik ze wilde aaien (zelfs Brownie). Vroeg me af wat er aan de hand was toen ik een dood vogeltje net naast hun ren zag liggen. Zou dat de oorzaak kunnen zijn? We hebben hem net maar even in het park achter begraven, tegels afgespoeld met azijn en daarna water. Maar ze blijven maar iedere paar sec stampen en zijn nog steeds uit hun doen. Iemand tips? Ze willen zelfs geen lekkers als ik het voor ze houd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het vogeltje (lelijk) aangevallen door een kat, vlak bij de ren? Kan me voorstellen dat als er dan ook nog een dode is gevallen, je behoorlijk langer van je stuk bent gebracht en niet zomaar gelooft sat het gevaar is geweken 😅

Zijn ze nog steeds zo gek aan het doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Rosinda:

Misschien is het vogeltje (lelijk) aangevallen door een kat, vlak bij de ren? Kan me voorstellen dat als er dan ook nog een dode is gevallen, je behoorlijk langer van je stuk bent gebracht en niet zomaar gelooft sat het gevaar is geweken 😅

Zijn ze nog steeds zo gek aan het doen?

We hebben eigenlijk nooit katten in de tuin, dus kan het me niet voorstellen. We hebben wel een schuifpui, hoop niet dat het vogeltje zich te pletter is gevlogen 🙁maar heb ook geen knal gehoord. Was ons vaste heggenmusje die hier iedere dag vetbollen kwam eten 😢 Hij liep gister ook al niet zo hard weg toen we langsliepen, misschien heeft de kou van de afgelopen weken hem de das om gedaan. 

Bij de konijnen keert de rust nu gelukkig weer een beetje, al zijn ze nog wel op hun hoede. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .