Ga naar inhoud

Margriet bladeren


An3

Aanbevolen berichten

Voor zo ver ik weet is margriet een plant die tussen eetbaar en niet-eetbaar in zit.

Niet de bedoeling dat je het echt gaat voeren aan de konijnen, maar ook niet giftig. Het is een plant die je bijvoorbeeld prima in een tuin kan zetten waar de konijnen loslopen. De meeste konijnen eten alleen wat jonge uitlopers, en vinden het verder niet interessant namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Francisca:

Ik dacht even aan het magazine de Margriet 😂 ik dacht waarom zou je je konijn daar 2 blaadjes van geven 😁

Maar ik zou het niet weten, ben wel benieuwd. De mijne eten de blaadjes van mijn lampionplantje op. Weet niet of dat kwaad kan maar ze leven nog gewoon.

Lampionplant is behoorlijk giftig en kan zelfs dodelijk zijn. Vooral de bessen, maar ook de bladeren. Daar zou ik dus wel echt mee oppassen want dat is dus geen veilige plant.

  • Verward 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Evee:

Lampionplant is behoorlijk giftig en kan zelfs dodelijk zijn. Vooral de bessen, maar ook de bladeren. Daar zou ik dus wel echt mee oppassen want dat is dus geen veilige plant.

 

Ik heb er een hekje omheen en haal altijd de losse blaadjes van de grond maar heel soms probeerd Coco toch erbij te komen. Ik hou ze erg goed in de gaten hoor! Ik laat hem er niet gewoon van eten. Maar wel goed om te weten, dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .