Ga naar inhoud

Tips bij diarree??


Hallo Hoi

Aanbevolen berichten

Pluisje zit enorm aan de diarree. Het is nog niet waterdun maar het gaat wel steeds meer die kant op. Ik probeer de dierenarts al de hele tijd te bereiken maar die heeft het druk. Ik heb haar gisteren moeten wassen omdat ze in haar eigen diarree had gelegen en haar eigen haren er daardoor aan het uittrekken was. 

 

Oja wij zijn de zolder aan het verbouwen dus het zou kunnen dat ze wat verkeerds heeft gegeten, maar buiten de diarree om oogt ze niet ziek. Ik zit er aan te denken om haar via het spuitje wat vocht toe te dienen want ik heb haar nog niet zien drinken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Newby1981:

Een andere dierenarts proberen? Jouw dierenarts klinkt nou niet echt professioneel. Dit klinkt echt wel als spoed.

Ik ben zelf ook al meerdere malen met 1 van mijn dieren naar de DA gemoeten, heb nog nooit meegemaakt dat ze "geen tijd" hebben...

Het is een professionele dierenarts. Alleen als ik ze bel dan zeggen ze hallo, heeft u een momentje om mij vervolgens 10 minuten in de wacht te laten staan en dan hang ik op. Ik heb nog niemand gesproken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eindelijk iemand aan de lijn gehad. De konijnen dierenarts zelf was er niet, die is er pas donderdag weer. De assistente zei tegen mij dat ik even het toiletje leeg moet gooien en moet kijken of ze ook nog normale keutels heeft, en even in de gaten houden of ze drinkt en anders even vocht toedienen. Ze is niet gewend aan groenvoer dus dat moet dan gewoon via zo'n spuitje zonder naald. Ze zit nu weer haar haren eruit te trekken... Maar ik ga haar niet weer wassen. Ik doe haar anders wel weer een rompertje aan. Als het erger word of ze lusteloos word dan moet ik direct weer bellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Piku:

Rompertje gaat erg broeien misscchien. Kun je niet nog 1x wassen en haar dan gewoon even helemaal kort knippen van onderen (of zonder te wassen helemaal kort knippen)? Dan valt er niks meer te trekken.

Al gedaan. Ik knip nu 3x per dag alle viezigheid weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .