Ga naar inhoud

Zand keutel


Bunbunny

Aanbevolen berichten

Hoii

Vanochtend zag ik een kettingkeutel liggen maar er zat zand overheen terwijl ze nog niet in het zand hadden gezeten ofzo.

Betekent dit dat mijn konijn teveel zand binnen krijgt?

Want ik zie haar wel heel veel rollen in t zand dat vindt ze heerlijk met dit warme weer!

En kan ik daar dan wat aan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit het zand door de keutels of lag het er meer boven op? Heb je een foto van de ketting? Dan kunnen we wat beter zien wat je bedoeld.


Ik begrijp dat je konijn niet altijd zelfstandig bij het zand kan komen?

Misschien is er via de vacht van je konijn(en?) zand in het verblijf gekomen en is dat vervolgens aan de keutels blijven plakken? Of dat kan ligt er dus aan hoe het zand precies overheen zat.


Mijn konijnen zitten 24/7 op zand en ik heb nog nooit iets geks gezien in hun keutels. Terwijl ze toch echt wel zand binnenkrijgen via het groenvoer op zijn minst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zat er een beetje op.

O Hahah t hok is alweer schoon gemaakt dus dat ook.

Nee klopt hun zandbak staat in hun ren en daar kunnen ze alleen overdag in en ik zag het in de ochtend pas.

Ja dat zou best kunnen want ze is meestal wel een beetje smerig na het rollen Hahah!

Ik zou het wel even in de gaten houden dankjewel voor de reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .