Ga naar inhoud

Science selective graanvrij beter voor gebit?


Okki

Aanbevolen berichten

Ik ben wat dingen aan het zoeken in de webshop en ik zag bij de science selective graanvrij brokjes staan dat die beter zijn voor het gebit. Op wat voor manier dan? Moeten ze daar beter op kauwen zodat de kiezen beter afslijten? Mijn voedstertje van 4,5 jaar heeft ineens haakjes, dus ik was eens aan het kijken of daarvoor het eten wat aangepast kan worden. Ze krijgt nu gewone science selective.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja, dat weet ik inderdaad. Maar dit werd zo bij deze brokken vermeld hier in de webshop. Vandaar dat ik het me afvroeg.

 

Dan ga ik vooral even wat ander hooi bestellen dan wat ze nu krijgen, ik heb het idee dat het voedstertje iets minder over het huidige hooi te spreken is dan mijn rammetje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Okki:

Er staat bij de science selective grainfree brokjes dat ze nóg vriendelijker zijn voor het gebit. Dat klopt dus eigenlijk niet helemaal?

 

Dat ligt er aan waar je het mee vergelijkt 🙂  Als je ze met de gewone supreme selective vergelijkt denk ik niet dat er verschil in zit. Met sommige andere merken of met bijv. het gemengde voer van supreme is het wel een verbetering. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een prima brok hoor, ook voor konijnen met kiesproblemen. Er zijn heel wat brokken die daar minder goed voor zijn. Maar overstappen van de gewone supreme naar de graanvrije supreme ivm die problemen, zal denk ik niet heel veel effect hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .