Ga naar inhoud

Zand


Kellyvh

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Ik heb gisteren een zandbak voor mijn konijn gekocht en hij is er helemaal weg van!

Nu graaft hij een beetje zonder doel natuurlijk... zou ik er eten in kunnen/mogen verstoppen of krijgt hij dan teveel zand binnen?

 

Alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo graaft hij zonder doel? Het doel van gravende konijnen is tunnels graven, kuiltjes om lekker koel in te liggen graven. Dat doel kunnen ze vast wel behalen met een zandbak denk ik zo. Ik zou er geen eten in verstoppen. Mijn ervaring is dat ze voedsel waar veel zand aan zit toch laten liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, omdat de zandbak niet zo diep is kan hij geen hij geen tunnels graven ;) dus hij graaft nu gewoon om te graven, ik zie hem een beetje graven en zand wegduwen. Da's al, noem ik niet echt een doel als het niet diep genoeg is. Liggen er in doet hij wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kuiltjes graven is ook goed hoor, ook al kunnen tunnels niet, het graven op zich is fijn zodat hij aan zijn graafbehoefte kan voldoen. Hij hoeft niet naar iets toe te graven, het kunnen graven is eigenlijk het doel op zich :)

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .