Ga naar inhoud

konijn onder de bank


wortel1

Aanbevolen berichten

Mijn konijnen willen nog wel eens onder de bank kruipen, dit vind ik doodeng, want er zitten allerlei kabels die ik niet kan weg werken. 

Soms komen ze nog wel als ik roep en anders moet ik met mijn hele hoekbank gaan schuiven. Mijn vraag was of iemand tips had om onder (de gehele bank) iets voor te zetten zodat ze er niet meer onder zouden kunnen, maar het er nog wel een beetje fatsoenlijk uitziet. 

 

Mijn bank is best laag, dus vind het sowieso al een wonder dat mijn (vrij grote konijnen) eronder kunnen klimmen. 

 

Alvast bedenkt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat onderstaande toch anders nog een mogelijkheid is?
- kabelbinders of kabelgootjes
- Kabels wegwerken in een opstaande plint (soms heb je daarvoor wel langere kabels nodig)
- lage bakken die je ook onder bed kan schuiven (van Ikea bijvoorbeeld)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de kabels weg werken had ik al gedacht, maar ik ben absoluut niet de handigste en het lijkt me erg veel werk  (zeker aangezien ik er niet erg handig in ben)

Mijn kabels onder de bank lopen helaas ook kris kras Door elkaar, oom omdat mijn router achter de bank staat. 

Aan de dozentip heb ik ontzettend veel! Heel simpel, maar wist echt niet wat ik eronder zou moeten schuiven. Het is ook meteen een makkelijke en goedkope oplossing. Ik ga hem proberen! 

 

Beiden heel erg bedankt voor de ideeën en het antwoorden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En een houten frame onderlangs de bank? Dat kun je evt zelfs in de kleur van de bank of vloer verven zodat het minder opvalt. Latten kun je op maat laten zagen in de bouwmarkt, dan hoef je ze alleen aan elkaar te schroeven/spijkeren. Zelfs voor iemand die niet zo handig is zou dat toch moeten lukken? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadeel van het gaas is dat je dan niet meer onder de bank kan stofzuigen. Alleen kabels wegwerken zou ik niet doen, want als die weg zijn heb je kans dat ze aan je bank beginnen. Mijn Monster vreet het schuim aan de onderkant van mijn bank op.

 

Ikzelf heb vinylrollen (restjes van de vloer van de ren) die ik voor/onder de opening leg wanneer de nijnen los mogen, maar ik vind de dozen onder bank oplossing eigenlijk wel een goeie, die kunnen er dan permanent liggen! Mocht jij ergens dozen vinden die goede kandidaten zijn, ben ik ook wel benieuwd naar ze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2018 at 09:26 zei Evee:

En een houten frame onderlangs de bank? Dat kun je evt zelfs in de kleur van de bank of vloer verven zodat het minder opvalt. Latten kun je op maat laten zagen in de bouwmarkt, dan hoef je ze alleen aan elkaar te schroeven/spijkeren. Zelfs voor iemand die niet zo handig is zou dat toch moeten lukken? ;)

Fat had ik ook gedaan maar het konijn wou zich onder de bank verstoppen en zag dat layje niet en botste er keihard tegenop en ging op de grond spartelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .