Ga naar inhoud

Infacol


Newby1981

Aanbevolen berichten

Ik wil Infacol geven aan Binky op advies van de dierenarts maar nu ben ik zo slim geweest om vergeten te vragen hoeveel. Heb net gebeld maar de assistent deed een beetje vaag alsof ze het ook niet echt wist. Voor degene die ook wel eens Infacol geven, hoeveel geven jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Infacol heeft mij al menig keer uit de brand geholpen. Ik geef ook altijd 1.0 ML per keer en dan 6-8 x per dag, 4 dagen lang, daarna 3-4x per dag gedurende een weekje. Werkt perfect. En wat jij zegt @Rian ben ik het deels mee eens, maar er zijn ook medicijnen speciaal voor katten die het bij konijnen ook goed doen, neem bijvoorbeeld metacam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei BaasjevanBakkes:

En wat jij zegt @Rian ben ik het deels mee eens, maar er zijn ook medicijnen speciaal voor katten die het bij konijnen ook goed doen, neem bijvoorbeeld metacam. 

Ja dat is zo, alleen is infacol gemaakt voor de mensenbaby markt en niet voor dieren. Ik zou het zelf niet geven en geloof er ook niet zo in. Hier hebben ze ook wel eens gas, dat gaat over zonder infacol. Je kunt je dus afvragen of het inderdaad verminderd door de infacol, of dat het konijnenlichaampje het zelf oplost ;) maar die regel geldt voor heel veel middeltjes... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .