Ga naar inhoud

Konijnen bijten ?


Bunnypower

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Bunnypower:

als je hun tegen je hartje houdt dan denkt hij dat hij veilig bij zijn mama is

Sorry, ik ben het hier echt niet mee eens. Een konijn is een prooidier, dus als je een konijn optilt om hem tegen je aan te houden dan denkt hij "help ze gaan me opeten". Beter met zijn pootjes op de grond laten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bunnypower:

Konijnen zijn heel lief maar soms durven ze wel eens te bijten maar het is echt niks hoor met zijn kleine tandjes....let toch goed op en leer ze knuffelen ook dat vinden ze fijn als je hun tegen je hartje houdt dan denkt hij dat hij veilig bij zijn mama is wat zijn jullie ervaringen

En ik ben het er ook niet mee eens dat als een konijn bijt dat het maar niks is.

Ik heb er 1 die ik wel echt moet oppakken voor zijn medicijnen tegen struviet in de urine, en hij heeft me echt goed gebeten(zijn goed recht, hoe moet hij het anders doen), maar dat doet wel degelijk pijn, en is ook nog blauw en dik.

 

En inderdaad konijnen niet oppakken zonder reden, het is en blijven prooidieren.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Konijnenliefhebber1993:

En ik ben het er ook niet mee eens dat als een konijn bijt dat het maar niks is.

Ik heb er 1 die ik wel echt moet oppakken voor zijn medicijnen tegen struviet in de urine, en hij heeft me echt goed gebeten(zijn goed recht, hoe moet hij het anders doen), maar dat doet wel degelijk pijn, en is ook nog blauw en dik.

 

En inderdaad konijnen niet oppakken zonder reden, het is en blijven prooidieren.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .