Ga naar inhoud

Moedeloos


Herfstfreak30

Aanbevolen berichten

Hoi sorry als ik stoor heb ook al veel gelezen mijn konijntje is nog maar maanden gisteren is voeder gesteliseert maar ze wil maar niet eten en blijft maar in het zelfde hoekje zitten biet van alles aan en doe al vanaf 8.15 vandaag dwang voeren baby voeding bananen smaak en bits maar uit zich eten en drinken doet ze niet ben zo bang dat ze dood gaat de da is er niet en ja mijn andere voeder was 11oktor geopereedt ook 6maanden en die kreeg pijnstiller voor 5 dagen deze voeder ook en de ander kreeg ook darmstimulatie en tegen misselijkheid en dit konijn niet maar heb nog over dus toch beetje gegeven morgen da bellen maar hebben juli nog tips wat ik kan doen en of het normaal is dat het bij de ene voeder wat langer duurt dan bij de ander  weet dat het bij rammen die wat sneller gaan eten dan voeder teminste staat op intenet maar wil niet dat ze dood gaat ze begint wel af en toe een strootje te eten maar mag geen naam hebben en is best gestress konijn van zichzelf sorry hoop dat ik wat met juli tips kan doen en niet boos worden heb nog geen ervaring met konijnen  en operatie.s en sorry voor me taal fouten kan niet zo goed typen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat je konijn pijnstillers en darmstimulatiemedicijn nodig heeft.

 

Er heeft ook ‘s avonds altijd een dierenarts dienst. Als je je dierenarts nu belt word je doorgeschakeld naar de dierenarts die nu bereikbaar is, of je krijgt op de voicemail te het telefoonnummer te horen dat je nu kan bellen. Het is echt niet gek om nu te bellen.

 

Verder is het goed om niet heel de tijd bij het konijn te zitten, want dan wordt ze nog banger en nog meer gestresst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het nu? Het kan soms echt lang duren voordat ze na een grotere operatie weer eten, het duurde hier bij de sterilisatie van twee voedsters ook wel een dag. Ik vind het wel een goed teken dat ze "een strootje" (hooi vermoed ik) begint te eten. Ze willen vooral graag groenvoer, verse kruiden, dat gaat er als eerste in is mijn ervaring. Hooi meestal wat later en biks als allerlaatste. Je kunt hooithee voor haar maken, water koken, flinke pluk hooi erin, laten trekken en afkoelen, en dan in een bakje voor haar neus zetten. Dat ruikt lekker en maakt drinken wat aantrekkelijker. 

Goed dat ze wel pijnstilling krijgt (als ik dat goed begrijp uit je verhaal?) want dat is de komende dagen zeker nog nodig. Je geeft aan dat al gestresst van zichzelf is. Daardoor wordt het nog wat moeilijk inderdaad als je zelf in de stress schiet, dat voelt ze vast. 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2017 at 17:42 zei Herfstfreak30:

Hoi sorry als ik stoor heb ook al veel gelezen mijn konijntje is nog maar maanden gisteren is voeder gesteliseert maar ze wil maar niet eten en blijft maar in het zelfde hoekje zitten biet van alles aan en doe al vanaf 8.15 vandaag dwang voeren baby voeding bananen smaak en bits maar uit zich eten en drinken doet ze niet ben zo bang dat ze dood gaat de da is er niet en ja mijn andere voeder was 11oktor geopereedt ook 6maanden en die kreeg pijnstiller voor 5 dagen deze voeder ook en de ander kreeg ook darmstimulatie en tegen misselijkheid en dit konijn niet maar heb nog over dus toch beetje gegeven morgen da bellen maar hebben juli nog tips wat ik kan doen en of het normaal is dat het bij de ene voeder wat langer duurt dan bij de ander  weet dat het bij rammen die wat sneller gaan eten dan voeder teminste staat op intenet maar wil niet dat ze dood gaat ze begint wel af en toe een strootje te eten maar mag geen naam hebben en is best gestress konijn van zichzelf sorry hoop dat ik wat met juli tips kan doen en niet boos worden heb nog geen ervaring met konijnen  en operatie.s en sorry voor me taal fouten kan niet zo goed typen 

Ze krijgt dus pijnstilling begrijp ik uit het verhaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .