Ga naar inhoud

olvarit wortelpap


brit je

Aanbevolen berichten

hallo

ik las dat men regelmatig olvarit wortelpap geeft indien een konijntje niet wilt eten, nu dacht ik dit preventief in huis te halen, maar ik zie zoveel soorten, met rund en kip en nergens 100% wortel. heeft iemand hier ervaring mee? kunnen jullie eens een foto plaatsen zodat ik weet welke. of maken jullie zelf een papje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste wortelhapjes voor baby's vanaf vier maanden bevatten alleen wortel. Vanaf 6/8 maanden zitten er meestal meer toevoegingen in. Ik heb meestal de biologische van Albert Heijn. 

 

Het is wel belangrijk om je te realiseren dat dwangvoeren bij niet eten niet verstandig is als je niet weet wat de oorzaak is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn de kleine potjes voor kinderen vanaf vier maanden. Er is ook een variant van wortel met aardappel, maar je moet die met alleen wortel en water hebben. Overigens is het echte dwangvoer wel beter, daar zitten meer voedingsstoffen en veel meer vezels in. Maar in geval van nood, of om het konijn aan het eten te krijgen kun je zo'n wortelhapje prima gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .