Ga naar inhoud

ballenbad


brit je

Aanbevolen berichten

hallo iedereen, van de sint heeft mijn klein pluisje een ballenbad cadeau gekregen (eigenlijk een tentje met een 100 tal ballen in) hij is er zot van, doet niet liever dan erin springen, spelen met de ballen, gewoon zalig om zien, maar ik merk dat ondank hij zindelijk is en mooi op zijn toilet gaat toch altijd keutelt in zijn ballenbad. alle dagen opnieuw. ik had dan het ballenbad eens enkele dagen weg gedaan en dan terug gezet, maar een uurke nadien vond ik weer keuteltjes en voor het eerst een mini plasje. iemand een idee wat ik hieraan kan doen en waarom hij dit doet? hij loopt altijd binnen vrij rond en nergens anders doet hij het

Link naar reactie
Delen op andere sites

@brit je Een ballenbak voor je konijn? Dat klinkt leuk! Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe dat eruit ziet haha. Kan het zijn dat het gewoon territorium keutels zijn? Mississippi deed (en doet nog een klein beetje) dat hier ook op de bank, dus misschien is dat ook jouw antwoord @Lieke88? Het begon met keutels en dikke plassen, tegenwoordig staat zijn wc op de bank en gaat ie netjes daar, maar wat keutels liggen er altijd omheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe foto's hier zetten zo:

Ik ga naar postimage.

Kies bij het bovenste vakje 800-600 en bij het onderste geen vervaldatum.

Kies dan een afbeelding die je hier op het forum wilt zetten.

Dan upload die foto en dan kun je verschillende links zien.

Kopier de hotlink voor fora.

Plak de link hier in het bericht en dan op reactie plaatsen.

De link veranderd in een foto en klaar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

OMGGGGG ik vind het zo leuk! Knaagt hij niet aan die ballen? Ik heb het wel al aan mijn vriend verteld, die reageerde niet eens zo raar haha (komt misschien omdat ie ondertussen ook al gewend is aan het Ikea bedje). Maar het moet qua ruimte en budget nog even wachten ;-)

Pluis is ook echt een dropje zeg. Ik heb een beetje een zwak voor zwarte konijnies.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/23/2017 at 15:05 zei Amphitrite:

Wat een schatje! Echt geweldig die ballenbak. Ik kan hem maar beter niet kopen, want dan staat mijn kamer straks écht helemaal vol haha. Misschien als ik verhuis naar een grotere ruimte :angel:

@Amphitrite Misschien kunnen we binnenkort een keer met de konijnen op playdate naar ballorig? :lol:

Ach dat konijnenkontje van Pluis, zo schattig dat staartje met die pluispoten. Klein verwend nest is het zo te lezen ;-)

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .