Ga naar inhoud

Futloos konijn


Marjoleink

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik schrijf dit in de hoop dat er nog iemand wakker is. Een van mijn konijntjes heeft rond 20:00 nog gewoon groente gegeten met de rest, maar zit sindsdien een beetje te suffen in de ren. Ze wil niet opgepakt worden, maar dat is eigenlijk vrij normaal, en ik wil haar ook niet opjagen om haar te pakken. Ze komt ook niet op eten af. Ik heb een knabbelstok opgehangen, die wordt hier altijd zwaar bevochten, maar ook daar heeft ze geen belangstelling voor.

Iemand suggesties? Ik wil niet zomaar de dierenarts bellen midden in de nacht, maar ik heb er wel zorgen over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze is trouwens 6 maanden oud, gevaccineerd, en ze hebben hetzelfde te eten gehad als anders. Ze wonen buiten, en met de andere twee is niets aan de hand. Ik bel in elk geval morgenochtend de dierenarts, maar mijn grootste angst is toch altijd dat ik 's ochtends beneden kom en er ligt een dood konijn. Dat is altijd al erg, maar dit is de lieveling van mijn zoontje, omdat ze bij ons geboren is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een konijn wat echt apathisch is, kun je vaak ook zo oppakken. Ik weet niet wat er precies anders aan haar is nu in vergelijking met normaal? Niet willen eten is over het algemeen direct spoed. Maar ze klinkt mij ook niet zo apathisch als de mijne dan kunnen zijn. Het is hoe dan ook wel duidelijk dat er iets niet goed zit, omdat ze lekkers weigert wat normaalgesproken altijd wordt gegeten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze was niet echt apathisch, alleen veel rustiger dan anders. Ik heb me de hele nacht zorgen liggen maken. Helpt niet, ik weet het. En ik kom beneden en ik zie madam lekker rondrennen. Ze eet nu ook gewoon samen met de rest. Dus wat het ook was, het lijkt nu over te zijn. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .