Ga naar inhoud

Plakpoep


Amphitrite

Aanbevolen berichten

Hoi! Nog een keer een vraagje van mij...

Ik ben mijn konijntje Buzz dus sinds een aantal dagen en ik probeerde hem gister voorzichtig een stukje komkommer te geven.

Dit heeft hij opgegeten, maar vanmorgen zag ik aan elkaar geplakte keutels in zijn kooi liggen. Nu las ik dat dat blindedarm keutels zijn en dat ze deze zelf op moeten eten, klopt dat? Ik zie ze nu dus alleen wel in de kooi liggen, hij heeft ze dus niet opgegeten, maar mag ik hem dan wel droogvoer geven of moet ik eerst wachten tot de keutels zijn opgegeten? Ik stop in ieder geval even met het geven van groenvoer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat het gaat om de blindedarmkeutels en geen gewone aan elkaar geplakte keutels? Blindedarmkeutels blijven vaak liggen als een konijn te veel eten krijgt of als het een raar smaakje heeft/wormen, etc. Gewone aan elkaar geplakte keutels kan een gevolg zijn van de komkommer. Er zit veel vocht in en niet elk konijn reageert daar even goed op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .