Ga naar inhoud

RHD-2 bij Enschede


Gast

Aanbevolen berichten

Dan wordt dat volgende week, want vandaag kan ik niet (dierenarts bos heeft inloopspreekuur voor inenten) van 15.00 en 18.00)
Dus volgende week vrijdag dan maar!
En zal ik wel vragen of ze dat in de auto kunnen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou er wel rekening mee dat de huidige vaccinatie tegen RHD2 in een grootverpakking zit en dat je dierenarts daarom meerdere konijnen op 1 dag zal willen vaccineren met dit vaccin om niet een bijna vol potje entstof weg te hoeven gooien. Vaak moet een dierenarts het vaccin ook eerst nog bestellen. Ik zou dus eerst even met de assistente bellen om af te spreken wanneer je terecht kan voor de vaccinatie tegen RHD2. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dierenarts geeft aan: dat RHD-2 bij binnenkonijnen nihil is? ??

Al vind ik dat best vreemd dat de assistent dat zei en opmerkelijk? 

Moet ik dan toch eens een andere dierenarts vragen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het bij dierenkliniek Enschede vragen voor advies op maat. Ze hebben een konijnkundige dierenarts. Ik ga daar ook altijd heen.

Ikzelf laat ze bij de nieuwe enting pas enten, in de tussentijd zorg ik ervoor dat er geen muggen in de kamer kunnen, schoenen blijven in de gang en handen worden meteen bij binnenkomst gewassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mylou:

Je kan het bij dierenkliniek Enschede vragen voor advies op maat. Ze hebben een konijnkundige dierenarts. Ik ga daar ook altijd heen.

Ikzelf laat ze bij de nieuwe enting pas enten, in de tussentijd zorg ik ervoor dat er geen muggen in de kamer kunnen, schoenen blijven in de gang en handen worden meteen bij binnenkomst gewassen.

En wat kost dierenkliniek Enschede, want volgens mij zijn die nogal prijzig namelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 april 2016 at 22:12 zei Konijnenliefhebber1993:

Mijn dierenarts geeft aan: dat RHD-2 bij binnenkonijnen nihil is? ??

Al vind ik dat best vreemd dat de assistent dat zei en opmerkelijk? 

Moet ik dan toch eens een andere dierenarts vragen???

Ik heb gemerkt dat dierenartsen er heel verschillend over denken. Mijn eigen dierenarts vond het niet nodig, dierenarts waar ik uiteindelijk heb laten enten wel. Volg je gevoel. De een is er heel nuchter in, de ander vindt een kleine kans al genoeg om te laten enten. Ik was alle hygiëne maatregelen na een maand wel zat en vond het irritant worden om het ook aan mensen die op bezoek kwamen op te leggen. Maar dat gevoel heeft misschien niet iedereen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .