Ga naar inhoud

Science Selective Intratuin


EstherR

Aanbevolen berichten

Dit mag je gerust delen hoor! Reclame is op ons forum wel gebonden aan regels: je alleen maar aanmelden om reclame te maken mag niet, reclame maken voor je eigen bedrijf / website mag niet (alleen in je profiel), en linken naar commerciële websites mag niet. Maar gewoon even melden dat bij intratuin of waar dan ook iets in de aanbieding is, dat mag wel hoor! Als je er nou een link naar de intratuin website bij had gezet, hadden wij die wel verwijderd.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij veel webwinkels, ook die konijnenopvang steunen is het vaak in 10 kilo zakken zo voordelig dat het bijna overeen komt.

Het grote voordeel daarvan vind ik dat je niet winkels als Intratuin steunt, zij verkopen nog steeds enorm veel konijnen. Persoonlijk steun ik geen winkels die levende dieren verkoopt. Vanochtend langs de Welkoop, moest even snel laarzen hebben voor mijn werk, ben meteen weer rechts omkeert gegaan. Grootste fout al dat ik überhaupt in een winkel wilde kopen waar ze dieren verkopen, maar ze hadden nu ook nog is een moeder met jongen van twee weken... Zolang ze dieren verkopen krijgen ze in principe van mij geen cent. Dat ik daar wat wilde kopen was al buiten mijn principe om, maar ben weer even met mijn neus op de feiten gedrukt. Dan koop ik liever online waar het vrijwel net zo duur is en vaak opvangen steunt of in een winkel wat meer betalen waar ze in ieder geval geen dieren verkopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .