Ga naar inhoud

Inentingen


Evee

Aanbevolen berichten

Elk jaar laat ik mijn konijnen inenten. Echt leuk vinden ze dat niet. Maar ja, ik woon in een omgeving met veel wilde konijnen in de buurt, dus ik vind het toch wel belangrijk dat ze beschermd zijn.  Dit keer ben ik bij een andere dierenarts dan gebruikelijk geweest. Ik ben samen met @Lienappelsien op pad geweest! Wel zo gezellig, en leuk om haar konijnen ook eens te kunnen bewonderen!

Het is ook wat, gezien vanuit het konijn. Even een prikje halen. Eerst word je gevangen, in een reismandje gestopt, dan in de auto, dan in een wachtkamer, dan op tafel bij een dierenarts die eerst aan je zit om te kijken of je wel gezond bent, en vervolgens ook nog een naald in je steekt! En dan was het gisteren nog erger, want naast de jaarlijkse VHS/Myxomatose enting, moest er nog een extra prik bij tegen RHD-2. Naast een prik in de nek, dus ook één in de bips! Dat is natuurlijk niet leuk en dan stamp je flink dat duidelijk te maken aan jouw baasje.

Toen ik vandaag het konijnenhok en de ren ging schoonmaken, waren ze het er nog steeds niet mee eens. Op een afstandje bekeken ze het eens allemaal, maar gelukkig kwam dat enge reismandje niet opnieuw tevoorschijn. Ik heb ze nog maar niet verteld dat ze over 6 weken weer moeten....

 

DSC_0486

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .