Ga naar inhoud

Minder eten na overlijden maatje


Charita

Aanbevolen berichten

Zoals de meesten van jullie weten is Kyra maandag plotseling overleden.

Leyla werd binnen al helemaal niet happy, dus die is dinsdag meteen weer naar buiten verhuist. 

Het is niet dat ze niks eet, maar ze is lang niet zo enthousiast. Andijvie gaat er op zich nu wel goed in, nu ze een teddybeer heeft. Witlof redelijk, maar biks eet ze bijna niet.

Ze eet er een paar en de rest blijft voornamelijk liggen. Hfst of ss maakt niet uit. Ook hooi knabbelt ze weinig.

Haar keuteltjes lijken ook af en toe wat kleiner. Gisteren heb ik haar zo een ontzettend slechte vitakraft snoepstaaf gegeven. Suiker op een stokje ik weet het, maar dat at ze tenminste goed.

Is er iets dat ik kan doen? Of houdt ze het wel even zo uit.

Ik ben al met een maatje bezig, maar ben natuurlijk afhankelijk van de opvang, wanneer zij tijd hebben.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het zelf ook gehad pas met Otje nadat Tos was overleden. Ik hanteerde het "maakt niet wat ze eet als ze maar eet" principe.  Gewoon geven wat ze wel een beetje goed eet hoor. Je bent al met een maatje bezig dus die korte periode dat ze niet geweldig gezond eet maakt denk ik niet heel veel uit.

Ik heb trouwens vooral kruiden enzo gegeven dat at ze gelukkig wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er net weer een aantal banaantjes in gekregen. Nouja schijfjes natuurlijk.

Ben er even bij gaan zitten en toen begon ze aan de kruiden die ze vannachrthad laten liggen. Het valt wel op dat ze vaak begint te eten als je bij haar bent.

Zal vanavond de stokjes uit de echinacea vissen, daar is ze ook dol op.

Ik zal morgen even kijken of ze hier care+ verkopen. Er staat me iets van bij dat ze alleen de junior verkochten maar kijk wel even

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .