Ga naar inhoud

Gewicht franse hangoor


De-Lionlopjes-gek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja ze is n echte franse hangoor, getatoueerd. Alleen ik maak me echt flink zorgen nu, ze heeft een flinke dikke buik en hard. Misschien gas? Ze doet verder wel normaal, levendig, eet gewoon. Ik zet dr even alleen in een hok dat ik ook dr keutels in de gaten kan houden. 1,5 kilo te weinig jeetje. Haar vacht is ook wat plukkerig. Ik denk dat ik morgen eerst even naar de DA ga

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat kan er zijn dan? Aangezien ze verder alles goed doet, vind ik t erg raar. Het kan echt niet dat ze gewoon n ander ras is. Ze voelt op dr buik na dus wel dunnetjes aan. Was me helaas niet eerder opgevallen omdat ze verder zo normaal doet, en wel een dikke buik heeft. Ik ging dr is grondig nakijken omdat ik dr vacht zo slecht eruit vond zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een konijn gas heeft dan eet ie niet meer.Dus dat is nu niet aan de hand.Ik weet zeker onder voeding dus............ze eet wel maar te weinig dus.Ga haar niet ineens over voeren of zo.Want dan breng je haar meer ingevaar ivm diaree.Ga morgen eerst naar de dieren arts toe .En meld er bij dat ze zeker 3 kilo moet wegen.Dan horen we wat hij zegt.Ik kan het konijn niet zien zo.Aan de hand van zijn oordeel kan ik je verder helpen.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow zag jou bericht nog niet. Ik heb dr samen zitten met n ander konijn, dus weet niet wat ze exact eet. Ik geef dr per dag zo'n 100 gr. biks (dit deelt ze wel met n dwerg) dus wel wat te weinig. Verder eet ze onbeperkt hooi, vaak gras, brood en groen.

Ik heb dr vanochtend ook ontwormd, dacht daar namenlijk ook al aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je naast haar harde buik haar ruggegraat voelt dan praat je zeker over onder voeding!!! In het ergste geval zal ze goed eten en keutelen maar geen voeding meer kunnen opnemen ............................met de dood als einde.Dan zijn haar organen al te veel aangetast.Haar pels kan verharing of met de zelfde onder voeding te maken te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn net weer op de terug weg.Ze hebben nog een heel uur rijden voor de boeg.Bo is gezetteld.En we moeten blijven duimen dat het goed zal gaan met haar.Dit zal nog weken duren helaas.Ze is inderdaad ondervoed.Vandaar dat ik in een nieuw toppic er meer aandacht voor heb gevraagt.Een franse hangoor wat ze inderdaad is zal 4 keer zo veel moeten eten dan een klein konijn.We vechten voor haar en we houden jullie in dit toppic op de hoogte van lieve bo.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn eindelijk thuis, wat n lange spannende avond. En nu maar hopen dat het goed komt met d'r. Ik vind het verschikkelijk om d'r uit handen te moeten geven, maar ze is nu tenminste wel in hele goeie handen. Hopelijk wil mn zoontje nog gaan slapen die is nu dus klaarwakker..we moesten m uit zn bed meesleuren, heenreis en bij cindy sliep hij nog maar terugweg werd hij dus wakker..zucht..gaat nog n lange nacht worden ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .