Ga naar inhoud

Gewicht franse hangoor


De-Lionlopjes-gek

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eerst even de eerste 3 dagen door komen.............Dan kunnen we eigelijk meer zeggen.Hoeveel ze eet hoe ze keuteld en of de medicijnen die we geven har zullen gaan helpen.Om aan te komen.Ze heeft voor al veel vitamines nodig.Omdat door de ondervoeding de organen opgezet zijn.Maar ze eet zelf nog wel gelukkig en drinkt.Dus afwachten hoe ze zich hopelijk gaat herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meis ik zal staks nog even een foto van haar plaatsen!!!Het gaat beter ik zie voor uitgang met eten en vooral eten van groentens.Ze had zoals ik zag een groot probleem ze at dus te weinig bix en dronk dus ook te weinig water.Dan kan je het bix wel opvoeren maar als ze niet meer drinkt heb je kans op een verstopping.Dus dat meer aan vocht wat ze eerst nodig heeft krijgt ze nu door middel van groen.Als dat nu lekker gaat zullen we het bix op gaan voeren heel langzaam steeds meer.Ze at 60 gram per dag daar zit ze nu nog steeds op.Zullen het met ongeveer 5 gram per dag gaan verhogen.Maar dat moet ze dan natuurlijk zo stiekem aan helemaal opeten wat ze nu nog doet bij 60 gram.De ruggegraat en dikke buik zullen zeker lang blijven.Je moet zeker rekenen op 8 weken voor dat haar buik soepeler word.Ze is wel aangekomen nu!!!Dus we gaan de goede kant op.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja enkele dikke knuffels krijgt ze elke dag hoor!!!De andere nijnen snapen niet helemaal waarom zo er zo lang over doet om te eten.Maar ik heb goed hoop nu na een aantal dagen.

foto=6C4LMEBB.jpg

foto=LWU3388M.jpg

Hier kun je goed aan haar nek haren zien dat de haar structuur vettig is.En pluizig.Wat niet hoord te zijn.Van wegen haar onder voeding schakeld het lichaam de voeding naar de haren uit zeg maar.Haren kunen zelfs uit vallen.

Zo op de foto kun je niet zien hoe mager ze is en de opgeblazen buik die ze heeft.Maar het is een vechter dus we duimen verder!!!!!!cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze krijgt nu 3 porties bix per dag dus zit nu op 70 gram.Die ze wel opeet.Je moet eigelijk van het eten een feest maken voor haar.Ze krijgt nu wel wat gemengd voer er door heen Om het aantrekkelijker te maken.Maar met mate natuurlijk.Ze lijkt het zeker goed op te pakken.Ik zal haar vanavond weer even wegen.Dat doe ik elke dag op de zelfde tijd stip van de dag.Om zo een goed gegeven te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier en daar overleg gepleegt.En ze mag als ze 2 kilo weegt weer terug naar huis!!!! met een flinke boodschappen lijst wat ze allemaal nodig heeft.van groen en hoeveel heden en vitamines.Je zult ook bio garde roer jogurd moeten aan schaffen.Wat ze nu nog met een spuitje krijgt.Maar meschien in de toekomst wel op gaat likken.Dus als het goed blijft gaan kan ze zaterdag over een week weer naar huis.Dat is toch goed nieuws lijkt mij!!!!Ze moet dan nog wel langzaam een kilo meer aan komen maar dat zal onder goede begleiding wel lukken.Wat wel jammer is dat ze nu voorlopig wel alleen in een hok zal moeten zitten.Maar als ze maar beter gaat worden.Dan geniet ze later weer.

Ik verwacht dat de dikke buik en onder gewicht pas over 12 weken helemaal weg zal zijn.

groetjes cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie komt Bo komt vanavond thuis!! Ik ga snel inkopen doen want ze heeft een hele gebruiksaanwijzing mee haha. Maarja dat maakt allemaal niet uit, als ze maar weer thuiskomt, ik mis dr nogal. Helaas zit ze daar binnen en kan ik dr nu dus niet meer naar buiten doen, dat word hier in huis wel heel wat aanpassingen maken. En een nieuw hok, ik heb wel n binnenhok, maar die is wel wat klein voor n fransoos. Maar een geluk bij n ongeluk dat t konijn van mn zusje is overleden, zij had wel n mega binnenhok. Ze mag trouwens overdag gewoon los, maarja als ik er niet ben wil ik dr wel in dr hok, en dan is het zielig als ze een klein hokje heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .