Ga naar inhoud

woehoooo ik ben zo blij! maar helpen kan ook


Melisa Leuk

Aanbevolen berichten

heeyy ik ben zoo blij!!! allles is opgelost van de konijn ze is gewend aan wc bakje maar ook iets grappigs erbij ze sprinkt telkens op een hoge zetel en begint daar op te bijten en graven hoe moet ik het konijn aanleren om niet aan de bank te graven en bijten en nog iets haar wimpers gaat in de ogen wrm?


Link naar reactie
Delen op andere sites

soms maar ze vind he leuk want dan knabbeld ze rustig in de mond maar ze heeft vanzichzelf geleerd op de bank te springen maar niet uit de bank te gaan haha ze komt naar mij en begint te graven en te bijten op de kussens.... en springt in de lucht haahaha maar wat betekent dat dat ze zich verveeld? en als ik haar weer op de grond zet springt ze weer erop


Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij krijgt iedereen dat toch op de basisschool al geleerd. Een punt na een zin plaatsen of desnoods een komma als je de regeltjes niet begrijpt, is toch niet zo heel moeilijk. Lijkt me.

Daarbij wil je konijn gewoon aandacht. Laat het beestje maar. Geef je konijn speeltjes en til het diertje niet op. Dan loopt het vanzelf wel los. Mijn konijntjes vinden van de bank af springen ook wat eng, maar ook dat doen ze gewoon.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan je haar best consequent van de zetel halen als ze zit te graven. Waarom ze het juist doet weet ik niet, mijn konijnen deden dat graag op handdoeken.


Volgens mij dus gewoon omdat ze het leuk vindt ergens in te graven. Misschien kan je haar een soort zandbak geven waar ze wel in kan graven? Als het voor binnen in huis is zou je dat in een hoge kattenbak met kap kunnen doen, dan vliegt niet alles door je huis.


 


Wimpers in de ogen is niet normaal en zou ik eens door een dierenarts laten nakijken. Kan hele nare gevolgen hebben voor de ogen als deze steeds geirriteerd raken door wimpers.


 


Heb je al eens gedacht aan een vriendje voor haar? Ik denk dat ze wat nood heeft aan gezelschap.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .