Ga naar inhoud

zeer zacht water of toch mineraal water aan mijn zieke konijn geven?


Djohn

Aanbevolen berichten

Hey iedereen!


 


Zoals misschien velen al weten heeft Star last van  sludge blaasgruis, blaaszand


 


Ik ben bezig met te kijken wat ik allemaal voor haar kan doen. 


 


Het water is hier zeer zacht zelfs te zacht minimaal moet de waterhardheid 5,8 DH zijn. ( of iets minder) 


 


Het water hier is 3,8 DH heel zacht als ik vergelijk met ander water


 


Maar 1 ding kan ik zelf niet uit komen....  Hoeveel  milligram calcium zit( in de waterhardheid van 3,8 DH)   dan in 100 ml? of 1 liter? 


 


Ik hoop dat mensen mee willen denken dat zou ik erg waarderen! want als het veel verschild zou ik natuurlijk mineraal water aanschaffen als dat beter voor haar is! 


 


Alleen het gekke is dat de dierenarts mineraal water afraad.... Ik ga maar eens naar een andere dierenarts... helaas is een konijnkundige dierenarts niet echt dichtbij mij huis en zouden ze het erg  stressig vinden. om lang te reizen! 


 


ik ben benieuwd naar jullie reacties! 


 


Groetjes Djohn 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Of omdat het misschien wel wat overdreven is om water te kopen, als er zacht water uit de kraan komt?

Wat voor klachten heeft Star dan van blaasgruis?Je zegt ziek, wat betekent dat?

Dat is zo inderaad ;) star heeft zand in der urine die van die klonten gaan vormen daardoor is ze onzindelijk verder heeft ze niets. oja vandaag! Door de eurologist plast zo in eens zoveel en netjes in de bak! Geweldig middel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .