Ga naar inhoud

(medisch) advies voor Oscar


anjolein

Aanbevolen berichten

Ik denk dat een week echt wel een beetje optimistisch is.


Ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig waarom de wond niet gespoeld word.


Jammer dat hij zo bang is anders kon je de wond voorzichtig een paar keer per dag door te trekken langer open houden.


Zelf heb ik ook homeopatisch behandeld als je daar nog interesse in hebt kan ik het nog wel even voor je opzoeken.


Ik denk trouwens ook dat ik hem nog niet zou koppelen als het abces nog niet helemaal goed is. Het vrouwtje kan er aan gaan likken.


Maar je moet hem ook steeds uit de ren pakken. En hij heeft nu al stress genoeg. Ik denk dat ik  nog even zou wachten


Het is altijd dubben wat wel en niet doen maar volg je hart hier in.


Knuffels Belleke


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, sneu dat Oscar zo bang is maar begrijpelijk in zijn situatie. Jullie band versterkt later wel weer als dit allemaal achter de rug is! Het is nu even voor zijn eigen bestwil. Hopelijk herstelt hij snel en kan hij snel gelukkig zijn met zijn meisje! Beterschap.


Link naar reactie
Delen op andere sites

als dit achter de rug is, even lekker verwennen. dat heeft hij dan wel verdient. Wat we ook doen maar ik weet niet of dit echt slim is. Bij ons werkt het in ieder geval, we geven na iets stressvol de konijn die het net mee gemaakt heeft terwijl we hem of haar nog vast hebben een snoepje. Dit lijkt de rust wel weer sneller terug te brengen. Met snoepje bedoel ik gedroogd fruit of wortel, je weet wel, die zakjes die je kan kopen.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .