Ga naar inhoud

mijn konijn witje huppelt op drie pootjes


Bunnysgirl

Aanbevolen berichten

Oke, dus je konijn moet hokrust krijgen. Zo noem je dat. Betekent gewoon dat hij voorlopig niet uit zijn kooi mag. Ik raad je aan om je daaraan te houden anders kan het gips stuk gaan en het pootje opnieuw breken. Geef je hem ook pijnstilling, zoals carprofen? Heb je ook gevraagd hoelang het gips erom moet blijven? Veel beterschap voor Witje iig, pechvogeltje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dus je konijn moet hokrust krijgen. Zo noem je dat. Betekent gewoon dat hij voorlopig niet uit zijn kooi mag. Ik raad je aan om je daaraan te houden anders kan het gips stuk gaan en het pootje opnieuw breken. Geef je hem ook pijnstilling, zoals carprofen? Heb je ook gevraagd hoelang het gips erom moet blijven? Veel beterschap voor Witje iig, pechvogeltje.

ja hij ligt zielig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je eigenlijk wat er gebeurd is? Is ie misschien ergens van af gevallen? Of heeft ie zijn pootje ergens klem gehad? Je hebt ze allemaal apart he, kan er echt geen ander konijn in gebeten hebben? Want dan zou je antibiotica nodig kunnen hebben. Ik weet niet wat voor medicatie je mee hebt gekregen maar als ie ook wondjes aan het pootje had, zou ik iig naast pijnstilling om antibiotica vragen. Stel dat ie er nog een ontsteking bij krijgt, gaat het zwellen en dan kan het geen kant op door het gips. Daarom zou het handig zijn als je wist waar het door gekomen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

....ah....die zagen we denk ik niet aankomen, dat van het gips...maaruh...goed dat je naar de DA bent geweest. Heeft de DA nog iets gezegd over de rode wonden op haar pootje? Inderdaad wel apart dat de DA er gewoon gips overheen doet. Maar ik ben ook wel benieuwd, ik heb nog niet eerder een nijn met gips gezien.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .