Ga naar inhoud

In laten slapen.. of niet?


Charell

Aanbevolen berichten

Bedankt allemaal..


 


Ik ben er behoorlijk kapot van.. Iedere keer wil ik naar het hok om te kijken hoe het met hem gaat, maar hij is er niet meer.. Zo raar..


De eerste dagen worden zwaar, maar ik hoop dat ik voor Binky de juiste beslissing heb gemaakt.. Ik heb in ieder geval verder lijden kunnen voorkomen en dat geeft me wel wat rust..


Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt er echt alles aan gedaan om Binky er nog bovenop te krijgen. Helaas mocht het niet baten.


Binky zal je dankbaar zijn dat je hem een verder lijden bespaard heb. Hij is nu verlost van alles en kan nu samen met Bibi bij de regenboogbrug spelen.


Het is begrijpelijk dat je er kapot van bent, het is ook niet niets. Je heb toch 6 jaar voor hem mogen zorgen, en de laatste tijd heb je grote zorgen voor Binky gehad, en nu valt dat ineens weg. Dit heeft gewoon zijn tijd nodig.


Nogmaals sterkte met het verlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen.. Het gemis is enorm groot.. We hebben de ren al weggehaald, omdat het naar is om hem leeg te zien.


Er staat een eenzaam, leeg hokje in de schuur.. Sinds zijn dood ben ik niet meer in die schuur geweest.. 


Ik twijfel steeds of ik het goede gedaan heb.. Volgens de DA wel.. Hij had totaal geen spiermassa meer in zijn achterhand doordat hij nauwelijks meer liep.


Zijn voorpoten deden het ook zo goed als niet meer. Hij was uiteindelijk toch wel volledig verlamd geweest. Dit lijden wou ik hem besparen..


Ik moet eerlijk zeggen, ik twijfel ook of het EC was of niet. De DA blijft zeggen van niet. 


Ik blijf het beeld van het inslapen voor me zien. Bink kreeg eerst een roesje, zodat hij ging slapen. Ik heb hem in zijn favo 'babyhouding' lekker laten slapen in mijn armen. Hij drukte zijn koppie nog tegen me aan. Daarna spoot de DA het 'dodelijke' middel in. Bij de helft van de spuit was het al gebeurd.. 


We hebben hem begraven naast zijn vriendinnetje.. Hopelijk zijn hij, zijn vriendinnetje en zijn broertje weer samen en vergeet hij nooit hoeveel ik van hem hield en nog steeds hou.. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .