Ga naar inhoud

bang voor maden


Iloveanimals

Aanbevolen berichten

hallo,


 


ik ben heel erg bang dat happy (teddy konijn) maden krijgt. doordat ze een pootje mist lukt het haar niet altijd om haar bdk op te eten en zit het soms in haar vacht. we zijn al van plan om vliegengaas voor het hok te doen maar helpt dit denken jullie? ook ben ik bezig om ze voor de derde keer zinderlijk te krijgen. kan ik nog meer doen om ervoor te zorgen dat ze geen maden krijgt? wij gaan in de zomervakantie drie weken op vakantie en ik ben echt heel erg bang dat de konijnen wat overkomt.....


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb een anti-myasis spray van Beaphar aangezien mijn kleintje ook een langharig is.


En ik toch ook wel bang ben dat ik iets te laat zie...


 


Ik spuit preventief deze spray en dit was mij ook aangeraden door de dierenarts aangezien die spray toch wel goed werkt.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf vliegengaas voor het hok hangen en merk echt een groot verschil! Vliegengaas hadden ze trouwens niet hier in de omgeving te koop, dus heb een paar meter horgordijn bij de praxis gehaald. Was best goedkoop en kan je gewoon zelf een stuk op maat knippen. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow okee, dat is dan andere spray dan die van mij. Ik weet niet welk merk dat was. Die spray werkt trouwens wel, volgens mij. De dierenarts raadde me aan om die te blijven gebruiken. Alleen lijkt het me wel gek dat de spray ook nog werkt als je ze wast, dat zou ik wel checken dan. Bij vlooienmiddel moet je een paar dagen niet wassen iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .