Ga naar inhoud

Vanavond vakantie en marley wil niet eten :((graag snel reacties)


Caatje1988

Aanbevolen berichten

Goedemorgen mensen,

Zoals de topic titel al zegt marley wil weer niet eten :(

Meneer heeft nou al 2x haakjes gehad ongeveer met 7 maanden tussenpoos.

We zijn vorige week nog naar de da geweest om te controleren op haakjes, de da heeft een half uur gekeken en kon niks vinden gelukkig.

Hij wou vanmorgen niks eten en ik heb hem alles voorgehouden.

Gelijk maar carprofen en metafoor gegeven. En nu maar afwachten...

Nou heb ik ze gisteren met anti-myasis ingespeeld uit voorzorg, zou dit ermee te maken kunnen hebben ?

bah zit gelijk helemaal in ze stress omdat we vanavond al met vakantie gaan :(

Net wou die niks van ze eten weten en ging in een hoekje zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb tegen vriendlief gezegd dat ie ieder half uur ff moest proberen om voer aan te bieden (hooi groenten brokjes)

Moet zelf nog werken nu :(

Als ie om 11 uur nog niks heeft gegeten dan gaan we de da bellen.

konijnen gingen niet mee (is gewoon zielig 14 uur in de auto)

Oppas heb ik vertrouwen in die wil alles doen wat ik vraag ook met medicijnen enz... maar het is wel de eerste keer dat ik deze oppas heb ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och, dat zal je altijd zien dat zoiets net voor je vakantie is. Heel vervelend. Ik zou even contact opnemen met de dierenarts en om advies vragen. Als de pijnstilling nu werkt weet je eigenlijk nog weinig, wat me niet handig lijkt zo vlak voor je vakantie. Succes er mee, ik hoop dat het meevalt.

Alvast een fijne vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meneer heeft vandaag maar 2 stokjes finalist gegeten :(

Uit me werk vandaan weer metacloral en carprofen gegeven met dwangvoer.

dierenarts gebeld om 7 uur, de oppas neemt het van acht over met de medicijnen en om de 4 uur 2 spuiten met dwangvoer.

De da dacht toch ook aan haakjes, maar met medicijnen en dwangvoer moet ie het weekeind goed doorkomen .

als het maandag nog niet beter is dan gelijk een afspraak maken voor de haakjes behandeling.

ik ga nu niet met een fijn gevoel weg op vakantie, maar ik heb vertrouwen in de oppas (heb alles wel 4 keer laten zien), doe het toch liever zelf maarja...

Ben ik vorige week nog voor de zekerheid naar de da geweest voor haakjes nakijken maar hij kon niks zien...

zit deze keer dus blijkbaar achterin, zal je altijd zien :s

Ik post vanacht nog iets Hoe het gaat en volgende week zondagavond ben ik weer thuis dan horen jullie Hoe het is afgelopen.

Bah! Maar ga wel zoveel mogelijk genieten van de vakantie, en de oppas vaak bellen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we zijn een week weg, dubbele gevoelens maar ik heb gewoon vertrouwen in de oppas.

net nog een keer metacloral en 2 spuiten dwangvoer gegeven, schoon water, hooi en fibafirst. Dus tot morgenochtend zitten alle 4 de Nijntje goed :).

Met de oppas afgesproken dat ze morgen ochtend tussen 6 en 8 al langskom, en daarna iedere 4 uur tot zondagavond 12 uur en daarna weer maandag ochtend.

Iedereen bedankt en ik laat het volgende week weten hoe het gelopen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn weer goed thuisgekomen na een heerlijk weekje vakantie.

Met marley is alles gelukkig goed gegaan, het heeft de hele zondag nog geduurd maar maandagochtend ging hij weer eten.

En toen we thuiskwamen net wou hij gelijk alweer goed eten gelukkig.

dus eind goed al goed :)

(En de oppas ben ik eeuwig dankbaar, ze heeft zonder problemen dwangvoer en medicijnen gegeven zolang het nodig was :))

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .