Ga naar inhoud

Bram heeft een scheve wang


elnienkjo

Aanbevolen berichten

Gisteren viel mij op dat de linkerwang van mijn rammetje lager hangt dan aan de rechterkant. Hij heeft vorig jaar EC gehad en daar een licht scheef koppie aan overgehouden, maar het lijkt nu alsof de ene wang groter is dan de andere.


Bram eet goed, hij is levendig, zijn wang voelt leeg en soepel aan, eigenlijk precies zo als de ander, en ik mag er ook aanzitten.


 


gallery_1987_100_16937.jpg


 


Wat vinden jullie?


 


Overigens ben ik van plan om morgenochtend even met hem langs de dierenarts te gaan, voor de zekerheid.


 


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk maar even op de Facebook-pagina van Wilhelminapark, de post van 11 april: https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=x_SKU9S0FsLQOb3igPAL&url=https://www.facebook.com/pages/Dierenkliniek-Wilhelminapark/454581247952904&cd=6&ved=0CDYQFjAF&usg=AFQjCNGi_eH5tIWD4i73AA_D4TWrz38URQ&sig2=J9V6pd0Cwk9vk8oicj8tcQ

Daar lijkt het wel op vind ik. Fluf en Tinus hier op het forum heeft ook een konijn dat dat heeft.

Naar de dierenarts ermee is sowieso goed om het te laten checken en wellicht is een kuurtje Panacur ook wel een idee, gezien hij EC heeft gehad en Wilhelminapark denkt dat het daar ook verband mee kan houden maar dat weet je dierenarts misschien allemaal wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat soort dingen zou ik dus even aan de dierenarts vragen of wellicht bij Wilhelminapark want zij hebben er blijkbaar ervaring mee. Er staat dat het soms nog helpt medicatie te geven.

Misschien heeft het ook wel niks met EC te maken, maar als dat wel zo zou zijn dan lijkt het me niet dat het nog van de infectie een jaar geleden is toch?

Tsja dat soort dingen weet ik ook allemaal echt niet, ik vond dit alleen gelijk herkenbaar maar meer weet ik er ook niet van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .