Ga naar inhoud

Waarom pakt mijn konijn hooi vast?


Leukee Melisa

Aanbevolen berichten

Hallo ik bn erweer.
Ik ben net opgestaan en keek naar de konijnen voor eten en drinken te geven.maar ik zag boncuk hooi pakken in zen mond en begon naar benede te gaan en toen zag hij haar zusje zeytin en volgende haar de heletijd achter haar kont
Maar blijkbaar hadden ze hongrr want alles was leeg .
Maar warom doet boncuk dat en volgt zeytin?
Toen late het hooi ligge en ging dnaar het eten

?

Het zijn 2 zusjes

Hallo , mijn konijn boncuk is de heletijf hooi van haar huis aant pakken via haar mond rend rondjes buiten het hok enz.
Waarom doet ze dat ze pakt meer en meer maar legt ze niet neer wrm eigenlijk? Zeytin is een meisje maar die doet niks en boncuk pakt gaat naar beneden en gaat terug naar boven waarom?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niet altijd een nieuw topic aan te maken indien je niet direct een antwoord krijgt op je vorige...


Daar was al gezegd geweest dat het een mogelijke schijnzwangerschap kan zijn...


Schijnzwangerschap betekent dat je konijn denkt dat ze zwanger is ook al is dit niet het geval.


Daarom maakt ze misschien een nestje...


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zei je. Ik denk dat ze het niet zo leuk vindt als je haar aait. Mijn konijntjes doen dat alleen als ik iets doe wat ze echt helemaal niet leuk vinden. Sommige konijntjes vinden het niet leuk om geaaid te worden. Ik zou het dan ook even niet meer doen. Gewoon wat lekkers voeren uit je hand en verder even niet aan haar komen. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topics en een aantal van je berichten samengevoegd. Probeer gebruik te maken van hoofdletters en leestekens en schrijf geen whatsapp taal in je berichten, dat leest voor ons iets fijner! Het is ook niet nodig om dubbele topics te maken over 1 onderwerp. Probeer je topics ook een duidelijke titel te geven, zodat wij weten waar het over gaat.


  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .