Ga naar inhoud

Casper is ziek, symptomen van gas, maar ook andere symptomen.


juudjuhlove

Aanbevolen berichten

Net mn moeder maar gebeld.


 


Hij stribbelde vanmiddag enorm tegen met medicijnen geven (dat is hoe ik hem ken, dwang is echt not done bij Casper)


En hij schijnt wat hooi te eten :)


 


Zal vanmiddag kruidenhooi voor hem meenemen, msischien is dat nog wat aantrekkelijker.


Maar dat hij wat hooi zit te eten, vind ik zelf wel positief!!


Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou ook kunnen overleggen met de DA of je metacam mag geven ipv carprofen. Mijn ervaring is dat ze daar vele malen beter op reageren. Nog beter werkt vaak een injectie pijnstilling. Maar daar moet Casper waarschijnlijk ook weer voor meer naar de DA, omdat ze die niet mee mogen geven.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm... Meneer brengt mij in verwarring.

Hij lijkt iets zieker dan vanmorgen, maar er komt wel een soort diarree uit z'n kont.

Het stinkt als een beerput! Maar er gebeurt in ieder geval iets.

Dat vind ik dan wel weer positief...

Heb het idee dat hij soms ook weer een beetje opleeft als hij medicijnen en dwangvoeding heeft gehad.

Heb hem net weer gevoerd en hij zit nu wat van z'n rol te knabbelen...

En dat schijnt hij vanmiddag ook gedaan te hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, hoe blij je kan zijn met een natte keutel :)

Zag net een naakte keutel in z'n hok liggen, dus darmen beginnen weer op gang te komen!

Snap niet helemaal waarom hij net zo zielig zat te doen, dacht echt dat het gedaan was met hem.

En als je hem nu weer ziet....

Hij neemt regelmatig hapje van z'n kruidenhooi en van z'n rol, ploft neer op z'n zij en gaat languit liggen maffen.

En volgende moment kan hij weer zielig gaan zitten doen...

Ben voor nu in ieder geval wel blij!!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we kunnen zeggen dat hij er weer is.

Hij heeft vanavond zijn halve bak met brokjes leeg gegeten, een stukje wortel en lekker wat hooi.

Ik ga nu langzaam z'n medicijnen afbouwen en ben gestopt met de dwangvoeding.

Ik blijf uiteraard goed kijken hoe het gaat of hij goed blijft eten.

Maar ik denk dat hij er zo goed blijft doen.

En als hij morgen weer bij z'n vriendinnetje is, zal dat ook wel schelen denk ik (lang leve de concurrentie strijd om zo veel mogelijk te willen eten :P)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .